Higma Service powstała jako jednoosobowa działalność gospodarcza w Opolu w 1998 roku. Założył ją aktualny prezes spółki Maciej Jaeschke.
Spółka jest dystrybutorem systemów higienicznych, preparatów chemicznych, maszyn i urządzeń do utrzymania czystości dla klientów instytucjonalnych, przemysłu i branży hotelarsko-gastronomicznej. Działa na terenie całej Polski.
W ciągu 20 lat firma nawiązała długotrwałe współprace z takimi markami jak Essity, Diversey, Vermop, 3M, DebStoko czy AreaMax. Z okazji jubileuszu włączyła do swojej oferty w pełni ekologiczne produkty firmy Werner&Mertz oraz urządzenia czyszczące Nilfisk.
Z jednoosobowej firmy Higma Service przekształciła się w zespół liczący ponad 70 pracowników, a tylko w ciągu kilku ostatnich lat zmodyfikowała struktury, tworząc profesjonalne Biuro Obsługi Klienta i poszerzając samodzielność działających w terenie regionalnych kierowników sprzedaży. Swoje usługi wzbogaciła także o możliwość składania zamówień online poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Z okazji jubileuszu firma zaprezentowała nowe logo - do liter HS i błękitnej fali, która nawiązuje do czystości i higieny, doszło serce. - Ono napędza nas do działania, rozwoju i stałego bycia blisko potrzeb klientów – czytamy w komunikacie.
Firma zapowiedziała też, że będzie kontynuowała działania związane ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, którą zapoczątkowała kilka lat temu.
Kluczowymi projektami prowadzonymi przez spółkę są między innymi: program EKOlogiczni w biznesie, w ramach którego uczy, jak zarządzać przedsiębiorstwem w zrównoważony sposób i kampania społeczna Mistrzostwa Świata w myciu rąk, której efektem jest ponad pół tysiąca przedszkolaków przeszkolonych w zakresie higieny rąk.
Zobacz też: Opolskie Info [9.02.2018]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?