Dziś i jutro kilkunastu jurorów konkursu Opolska Marka analizuje zgłoszenia nadesłane przez opolskich przedsiębiorców.
- Wpłynęło ich 66. To sporo, co wskazuje, że naszym firmom zależy na promocji, a zdobycie statuetki Opolskiej Marki jest cenne - wyjaśnia Jolanta Kawecka, zastępca dyrektora Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu urzędu marszałkowskiego, organizatora konkursu.
W kategorii produkt jurorzy oceniali m.in. ręcznie robione słodycze, drewniany rower skonstruowany przez opolanina, jaja jednego z opolskich producentów, czy innowacyjne żarówki, o których opowiadał sam właściciel firmy je produkującej.
Jurorami konkursu są m.in. przedstawiciele sanepidu, izb gospodarczych, inspekcji pracy. - Chcemy, żeby ocena była rzetelna i wieloaspektowa - podkreśla Jolanta Kawecka.
Aleksandra Biernat, jedna z jurorek, specjalistka od społecznej odpowiedzialności biznesu zauważa, że już nie tylko duże, znane opolskie przedsiębiorstwa mogą się pochwalić sukcesami na tym polu. - W ich ślady idą też mikro i małe firmy, które też tworzą strategie CSR-owe i przemyślane plany działania - mówi.
Wyniki konkursu podane zostaną 21 kwietnia podczas uroczystej gali w Pałacu w Sulisławiu. - To także okazja, żeby przedsiębiorcy lepiej się poznali i poznali to miejsce, które także było nagrodzone w naszym konkursie w kategorii rewitalizacja - dodaje Jolanta Kawecka.
Opolską Markę za 2016 rok można zdobyć w kategoriach: eksport, innowacje, usługa, produkt spożywczy, promocja regionu, produkt, CSR - Przedsiębiorstwo dla regionu, oraz przedsiębiorstwo roku. Nagrody będą przyznawane osobno dla mikro- i małych firm oraz średnich i dużych.
Konkurs organizowany jest po raz 14.
ZOBACZ WIDEO: Polacy zaciągnęli ponad 41 miliardów złotych kredytów mieszkaniowych w 2016 roku
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?