reklama

Akcja CBŚ. "Strzały" na ul. Krzywoustego w Strzelcach Opolskich

archiwumZaktualizowano 
archiwum
Policjanci z Centralnego Biura Śledczego przeprowadzili akcję na jednej ze strzeleckich ulic. Zatrzymano dwóch mężczyzn. Policja nie mówi o szczegółach.

Do zdarzenia doszło około południa.

Świadkowie widzieli zamaskowanych policjantów, którzy zatrzymali samochód jadący ulicą Krzywoustego.

Wyciągnęli z niego przynajmniej dwóch mężczyzn, powalili ich na ziemię i skuli kajdankami.
Mieszkańcy okolicznych bloków słyszeli przy tym strzały.

Nie była to jednak broń palna, a prawdopodobnie granaty hukowe, których funkcjonariusze użyli, żeby zdezorientować zatrzymywane osoby.

- Mogę potwierdzić, że były to działania funkcjonariuszy Centralnego Biura Śledczego, ale jest jeszcze zbyt wcześnie, by mówić o szczegółach - mówi Jarosław Dryszcz z opolskiej policji.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 11

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

h
holandia
krzysztof sołtan wprowadzał swego czasu dziesiątki kilogramów amfetaminy,handluje judzmi wyłudza od nich kase za "załatwienie roboty" handluje lewą wódką i fajkami ...policja niz ztym nierobi..............
Bo dalej w Holandii to samo robi( u Franza przy orchideach).!!!
g
gizmo

A ty Gościu to mnie rozwaliłeś tekstem:siedzą w domu żeby nikt nie wiedział że są z CBŚ:Gościu jeżeli lubisz chłopców z długimi lufami to możesz wstąpić do klubu dla gejów i się wypiąć,jaki ci w kuper załadują to ci gały z orbit wyjdą pajacu.

n
natali

już dawno mieli to zrobić, dla takich cwaniaków jak on i jego towarzystwa jest jedno miejsce: więzienie!
Może wkońcu przyjdzie czas kiedy nauczy sie normalnie żyć!

S
STaś

Ty Kanibal? a raczej Pan Żabka, zobaczymy kto będzie teraz następny... Sypusyp w 24h i na wolce jesteś w mik.

k
kanibal

zaś psy akcje zjebali, mają zajebistych konfidentów, akcje pod familiadą odjebali,, babcie postraszyli ,zawineli andrzeja h.......... i lipa;) po 24h go puscili bo nic na niego niemieli!!!ta nasza policja,a ile to sie w telewizji mówi,o pomyłkach psów... a potem nawet ich na głupie przepraszam niestać...do harcerstwa panowie... tam sie mozecie bawić w rambo!!!

J
Johny Kalesony

Jakie ludzie potrafią gadać głupoty ,a szczególnie ci którzy tego niewidzieli a już osądzaja kogoś...
Gierek zajmij się synkiem bo głodny na ulicy biega.....

G
Gość
Waleczni policjanci mogli wezwać jeszcze brygadę pancerną i eskadrę F-16 na tych dwóch wystraszonych biedaków.Na służbie to cwaniaki bo mordy w kominiarkach i hulaj dusza,po służbie to siedzą zesrani w domach bo mordy by mieli skute.

ale mnie rozbawiłeś tymi "wystraszonymi biedakami" hehehhe
jasne siedzą w domach bez okien żeby nikt nie wiedział że są z CBŚ, jesteś facet GIT MAJONEZ i pewnie masz 15lat
g
gosc

Ciekawe kogo zatrzymali, ale pewno za narkotyki.

p
prawda

mogli by wezwać jeszcze czterej pancerni i pies i klosa

g
gizmo

Waleczni policjanci mogli wezwać jeszcze brygadę pancerną i eskadrę F-16 na tych dwóch wystraszonych biedaków.Na służbie to cwaniaki bo mordy w kominiarkach i hulaj dusza,po służbie to siedzą zesrani w domach bo mordy by mieli skute.

v
vfb

pewnie jacyś dilerzy, tępić dziadostwo.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3