Dodge avenger, to pojazd będący zapowiedzią powrotu Chryslera na rynek pojazdów rekreacyjno-sportowych (SUV). Auto sprawdza się więc zarówno na ulicach wielkiej metropolii, jak i na górskich szlakach. Ma czworo drzwi, duży rozstaw osi i napęd na wszystkie koła. Wygodę i funkcjonalność zapewniają otwierające się pod kątem 90 stopni drzwi tylne.
Ułatwia to załadunek takich przedmiotów jak rower, narty albo duże bagaże. Napęd avengera stanowi 3,5-litrowy silnik benzynowy V6 i automatyczna skrzynia biegów (zmiana biegów odbywa się za pomocą "skrzydełek" na kole kierownicy).
Sześcioosobowy dodge kahuna wyróżnia się atletyczną i fantazyjną stylizacją pasująca idealnie do stylu życia w Kalifornii. System ruchomych paneli dachowych, otwierających się od słupka środkowego aż po tylny zderzak to klucz do niespotykanej użyteczności. Ponadto, pozbawione ramek szyby boczne chowają się całkowicie wewnątrz drzwi pojazdu. W aucie przewidziano trzy rzędy regulowanych siedzeń, z których dwa mogą po złożeniu służyć jako stoliki. Znakomite osiągi zapewnia doładowany silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra i mocy 215 KM napędzający koła przednie poprzez automatyczną, czterostopniową skrzynię biegów. Przednie zawieszenie kół jest niezależne, z tyłu zaś zastosowano belkę rurową i wzdłużne resory piórowe.
Dodge kahuna
Studyjny dodge tomahawk, napędzany niesamowitym, pochodzącym z vipera silnikiem V10 o pojemności 8,3 litra i oszałamiającej mocy 500 koni mechanicznych, jest - zdaniem konstruktorów - czymś więcej niż ekstremalnym motocyklem wyczynowym. Przy swej teoretycznej prędkości ponad 640 km/h i przyspieszeniu do setki w 2,5 sekundy, tomahawk jest wręcz mechanicznym dziełem sztuki. Wielkie, pięcioprzewodowe kolektory z każdej strony pojazdu przechodzą w dwie potężne rury wydechowe z ujściem pomiędzy oboma kołami tylnymi. Niezależne zawieszenie wszystkich czterech kół, specjalnie zaprojektowane dla przenoszenia ogromnej mocy silnika, umożliwia jeźdźcowi pochylanie pojazdu podczas pokonywania zakrętów.
Bazujący na PT cruiserze pojazd California Cruiser zadebiutował podczas ubiegłorocznego Salonu Samochodowego w Paryżu. Zapewnia komfort czterem osobom podróżującym ze sprzętem sportowym, na przykład deską surfingową. W razie potrzeby może się zamienić w wygodną sypialnię dla dwóch osób. Samochód napędza turbodoładowany silnik o pojemności 2,4 litra. Twardy dach otwiera się za dotknięciem przycisku, i wtedy odsuwa się lub obraca osiem szklanych paneli.
Chrysler airflite to połączenie rasowego coupe i funkcjonalnego sedana. Wysmukłe i aerodynamiczne linie sylwetki doskonale współgrają z obszernym i oryginalnym, choć praktycznym wnętrzem. Dominującym elementem tego wnętrza jest rodzaj "kręgosłupa" biegnącego przez całą długość przedziału pasażerskiego. Nowatorskimi elementami stylistycznymi stały się tylne lampy przeciwmgielne, centralne światło "stop" oraz wtórne lampy kierunkowskazów w bocznych wlotach powietrza.