Angielska policja odnalazła ciało kobiety. Czy to zaginiona opolanka?

Sławomir Draguła
Sławomir Draguła
Scotland Yard poinformował, że w trakcie poszukiwań zaginionej Polki, w Barnet pod Londynem natrafiono na znajdujące się w lesie ciało kobiety.

- Otrzymaliśmy taką informację, jednak policja nie okazała nam jeszcze zwłok - poinformowała nas dziś rodzina pani Ireny.

Jak podały angielskie media - cytując rzecznika policji - ciało kobiety zostało znalezione w lesie, w Barnet pod Londynem. Nie wiadomo jeszcze co było przyczyną śmierci kobiety.

Sprawę ze strony polskiej koordynuje Komenda Główna Policji w Warszawie.

Irena Wawszczak wracała 24 października z Northampton w Wielkiej Brytanii, gdzie była w odwiedzinach u syna. Jechała do Polski. Autobus zatrzymał się przy trasie M1 pod Londynem w punkcie "NW73HU Service Gatewey" około godziny 14.00.

Wiadomo, że kobieta wysiadła z pojazdu, ale nie zgłosiła się na kolejny kurs - do Opola. Autobus ruszył w dalszą drogę bez niej.

Tego samego dnia syn pani Ireny zgłosił jej zaginięcie. Policja, rodzina i inne osoby włączyły się w poszukiwania.

Wideo

Komentarze 16

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zzz

eee
Ty sie idz lecz człowieku...

G
Gość

Wstyd że policja nawet nie zna dokładnej daty zaginięcia Pani Ireny!!! Jeśli jet taka współpraca to tym bardziej wstyd i żal wypowiedzi!

P
Paulina

Nie wierze...czyjaś mama nie żyje a wy o glupotach. Wyobraźcie sobie ze to Wasza mama...serce sie kraja :,(

e
eee
W dniu 04.11.2016 o 16:39, pasazer napisał:

Zgadzam sie z Toba nie mozna tak postepowac.Zostawic starsza osobe w obcym kraju i po prostu odjechac.

No widzisz, już cię enteowiaki POdkręcili, POsiali niePOkój .... i on to chodzi tym POkurczom. Człowiek pszestraszony zdezorientowany i niepewny wszystkiego jest bardziej sterowalny POdatny. Sterują cię enteowskie POkemony i kręcą jak pies ogonem.

Babka przesiadała się z lokalnego autokaru do innego międzynarodowego, było dużo czasu i może poszła na stronę w krzaki bo tam kible daleko w hotelu. I miała pecha.

Druga wersja jest, że w ogóle nie jechała do Polski, tylko do tych przedmieść Londynu wykorzystała częściowo bilet. Może szła przez krzakole do okolicznej farmy tam do obiecanej roboty. I miała pecha.

T
Tadeo
W dniu 04.11.2016 o 20:57, Anna napisał:

Taka mam prace chociaz nie wiem co ciekawskim do tego.. i ktos sie myli bo nie biorę zadnych niemieckich zalosci na jakies dzieci bo to robia tylko... Mniejsza o to kazdy ma swoje zdanie na ten temat i chyba moze je wypowiadac.

 

Można swoje zdanie wypowiadać ale czasami lepiej milczeć niż rozwiać wątpliwości, niestety u Ciebie już za późno, pokazałaś poziom swojej erudycji i inteligencji. Zamiast pisać głupoty i beznadziejne kłamstwa wyssane z palca, zacznij więcej czytać. Wypowiadać i upierać się przy swoim możesz wtedy gdy masz dowody na swoją teorię, tutaj wystarczy jak wyżej ktoś napisał przeczytać regulamin a liczenie pasażerów zostaw paniom nauczycielkom i organizatorom wycieczek, reszta nie ma obowiązku tego robić. A Twoje teorie schowaj do kieszeni bo się tylko ośmieszasz. Coś mnie się wydaje, że jesteś zła na Sinbada albo jesteś byłą pilotką która za machloje i sex z kierowcami wyleciała na zbity pysk z firmy :P

G
Gość
W dniu 04.11.2016 o 20:57, Anna napisał:

Taka mam prace chociaz nie wiem co ciekawskim do tego.. i ktos sie myli bo nie biorę zadnych niemieckich zalosci na jakies dzieci bo to robia tylko... Mniejsza o to kazdy ma swoje zdanie na ten temat i chyba moze je wypowiadac.

 

Nawet po niemiecku nie rozumiesz? O przedszkole się ciebie pytał człowiek a nie o Kindergeld!

Tumanka jak nic!

Nawet pojęcia nie ma o przewoźnikach.

Poczytaj regulamin Sindbada i innych przewoźników a tam stoi jak byk że pasażer sam sobie winny jak się spóźni albo zagapi na postoju. Ale taki analfabeta jak ty nie przeczyta bo nic z tego nie zrozumie!

A
Anna

Taka mam prace chociaz nie wiem co ciekawskim do tego.. i ktos sie myli bo nie biorę zadnych niemieckich zalosci na jakies dzieci bo to robia tylko... Mniejsza o to kazdy ma swoje zdanie na ten temat i chyba moze je wypowiadac.

I
Igma
W dniu 04.11.2016 o 20:28, prawda napisał:

Ludzie, Sindbad to taki sam przewoznik jak PKS czy PKP, czy konduktor w pociagu albo kierowca autobusu sprawdzaja "liste obecnosci" i ilosc osob w tych srodkach przewozowych ? Czy bylo juz kiedys, ze autobus czy pociag nie odjechal na czas bo brakuje jednej osoby ktora wykupila bilet? poskarz sie na PKP, ze pociag odjechal bez ciebie, ze nie czekali na ciebie, zobaczymy jaka sie otrzyma odpowiedz.

Sindbadowi niech będą dzięki.

p
prawda
W dniu 04.11.2016 o 18:10, Anna napisał:

Sa zobowiazane przeliczac i dowiadywac sie dlaczego ktos się nie stawil. Jezdzę od wielu lat praktycznie caly rok autobusami busami czy loty ciagle na walizkach i jedynie sindbad i euro busy nie przeliczaja za kazdym postojem ilosci osob tylko po prostu ruszaja w droge. Gdy ktos się spoznia na rozpoczeta podroz to od razu dzwonia a jak zgarna kopie biletu to juz zainteresowanie znikome. Taka prawda niestety prawda.

Ludzie, Sindbad to taki sam przewoznik jak PKS czy PKP, czy konduktor w pociagu albo kierowca autobusu sprawdzaja "liste obecnosci" i ilosc osob w tych srodkach przewozowych ? Czy bylo juz kiedys, ze autobus czy pociag nie odjechal na czas bo brakuje jednej osoby ktora wykupila bilet? poskarz sie na PKP, ze pociag odjechal bez ciebie, ze nie czekali na ciebie, zobaczymy jaka sie otrzyma odpowiedz.

G
Gość
W dniu 04.11.2016 o 18:10, Anna napisał:

Sa zobowiazane przeliczac i dowiadywac sie dlaczego ktos się nie stawil. Jezdzę od wielu lat praktycznie caly rok autobusami busami czy loty ciagle na walizkach i jedynie sindbad i euro busy nie przeliczaja za kazdym postojem ilosci osob tylko po prostu ruszaja w droge. Gdy ktos się spoznia na rozpoczeta podroz to od razu dzwonia a jak zgarna kopie biletu to juz zainteresowanie znikome. Taka prawda niestety prawda.

 


Sa zobowiazane przeliczac i dowiadywac sie dlaczego ktos się nie stawil. Jezdzę od wielu lat praktycznie caly rok autobusami busami czy loty ciagle na walizkach i jedynie sindbad i euro busy nie przeliczaja za kazdym postojem ilosci osob tylko po prostu ruszaja w droge. Gdy ktos się spoznia na rozpoczeta podroz to od razu dzwonia a jak zgarna kopie biletu to juz zainteresowanie znikome. Taka prawda niestety prawda.

Hey Anna, jezeli "caly rok jezdzisz" to kiedy pracujesz?

Mialem takich polskich pracownikow. Jak ich najbardziej bylo potrzeba to byli w Polsce. Oj,oj.

I
Igma
W dniu 04.11.2016 o 18:10, Anna napisał:

Sa zobowiazane przeliczac i dowiadywac sie dlaczego ktos się nie stawil. Jezdzę od wielu lat praktycznie caly rok autobusami busami czy loty ciagle na walizkach i jedynie sindbad i euro busy nie przeliczaja za kazdym postojem ilosci osob tylko po prostu ruszaja w droge. Gdy ktos się spoznia na rozpoczeta podroz to od razu dzwonia a jak zgarna kopie biletu to juz zainteresowanie znikome. Taka prawda niestety prawda.

Czy to Ty jesteś ta Ania, specjalistka od niemieckich Kindergärten?

A
Anna

Sa zobowiazane przeliczac i dowiadywac sie dlaczego ktos się nie stawil. Jezdzę od wielu lat praktycznie caly rok autobusami busami czy loty ciagle na walizkach i jedynie sindbad i euro busy nie przeliczaja za kazdym postojem ilosci osob tylko po prostu ruszaja w droge. Gdy ktos się spoznia na rozpoczeta podroz to od razu dzwonia a jak zgarna kopie biletu to juz zainteresowanie znikome. Taka prawda niestety prawda.

p
prawda
W dniu 04.11.2016 o 16:19, Anna napisał:

Nie rozumiem jak moze autobus odjechac z miejsca postoju gdy pasazerowie nie sa w komplecie. Chore doslownie. Samowola pasazera to jedno a drugie to odpowiedzialnosc zalogi gdzie mieli rozum?! Sindbad schodzi na psy nie pierwszy i nie ostatni incydent tej firmy..

Anna a rozumiesz wogole cos ? Nikt nie wie jak to naprawde bylo, to byla dorosla osoba, jak mogla sie oddalic od miejsca postoju, wiedziala przeciez, ze autobus ma plan jazdy i wiadomo bylo kiedy odjezdza. Ani Sindbad ani inne przedsiebiorstwo przewozowe nie sa zobowiazane pilnowyc kazdego pasazera, ta kobieta mogla zawiadomic pilota ze odchodzi. Brak samodyscypliny, to wszystko co zawinilo tutaj. Koniec, kropka.

p
pasazer

Zgadzam sie z Toba nie mozna tak postepowac.
Zostawic starsza osobe w obcym kraju i po prostu odjechac.

g
gosc z uk

To straszne ,nie bardzo rozumiem wczesniej pisano ze miala to byc stacja przesiadkowa dla tej 

 osoby,teraz pisza ze byl to postoj,jesli postoj to dlaczego nie przeliczono wszystkich

 pasazerow,mogla zle sie poczuc i zaslabnac na tym postoju,straszne

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3