Właśnie przeprowadzili pierwsze jazdy testowe.
- Cieszę się, że udało nam się zbudować prototypową konstrukcje i to w krótkim czasie - podkreśla Paweł Dytko. - “Gołe" nadwozie z Francji dotarło do nas w połowie listopada, a już pod koniec stycznia wyjechaliśmy na pierwsze testy. Wielkie podziękowania dla moich mechaników i podwykonawców.
Po jeździe kierowca z Nysy jest bardzo zadowolony.
- Pierwsze wrażenia są więcej niż dobre - opisuje Dytko. - Samochód został przygotowany według nowych rajdowych przepisów dla grupy open, dzięki czemu mogliśmy zamontować w nim zwężkę turbiny o średnicy 34 m. Dzięki temu moc jest wystarczająca, a przy niskiej wadze auta (około 1250 kg) wrażenia z jazdy i przyspieszenie były OK.
Dzięki zmianom w przepisach PZMot i w przepisach technicznych, nietypowe, prototypowe samochody od tego sezonu będą mogły startować w rajdach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?