Awaria ING. Klienci mają problem z dokonaniem przelewu
[AKTUALIZACJA]
Około godziny 15.45 problemy z przelewami w ING już nie występowały.
[POPRZEDNIO PISALIŚMY]
Klienci ING w piątek 18 czerwca mają problem z dokonaniem przelewu. Nie działa system Moje ING, a także aplikacja mobilna Moje ING mobile. Mogą także występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w internecie i korzystaniem z BLIKA.
Przedstawiciele banku potwierdzają. - Od około godziny 8.50 występują problemy z działaniem systemu Moje ING oraz Moje ING mobile. Znamy przyczynę awarii. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem - poinformowali krótko po zaistnieniu awarii.
Tuż przed południem ING poinformował, że można korzystać z bankomatów i wpłatomatów. - Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności Mojego ING. Nasza infolinia jest przeciążona - jeśli możesz, zadzwoń później - apelują przedstawiciele ING.
Nie przeocz
W obecnej sytuacji można zalogować się do Mojego ING i skorzystać z podglądu stanu konta, przelewów, płatności kartą w sklepach stacjonarnych, a także modułu Makler - trzeba zalogować się przez przeglądarkę internetową i wybierz zakładkę Makler w lewym górnym rogu ekranu. Można także korzystać z aplikacji na smartfony Makler Mobile lub złożyć zlecenie telefonicznie (z prowizją internetową).
- Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za utrudnienia - informują przedstawiciele ING.
Zobacz koniecznie
Musisz to wiedzieć
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?