Babi Loch - podejrzani zostaną w areszcie

fot. Paweł Stauffer
Argumenty obrońcy, który wnioskował o uchylenie aresztu, sądu nie przekonały. Podczas rozprawy wyszło na jaw, że R. przyznał się do stosunku z 14-latką. Zaprzecza jednak, że doszło do gwałtu.
Argumenty obrońcy, który wnioskował o uchylenie aresztu, sądu nie przekonały. Podczas rozprawy wyszło na jaw, że R. przyznał się do stosunku z 14-latką. Zaprzecza jednak, że doszło do gwałtu. fot. Paweł Stauffer
Podejrzanym grożą wysokie kary, a ich zeznania są rozbieżne. Sąd podtrzymał decyzję o areszcie dla podejrzanych o pobicie i gwałt w Babim Lochu.

Chodzi o 18-letniego Radosława H., oraz jego 30-letniego kolegę Sebastiana R.
Obaj mają zarzuty udziału w bójce oraz gróźb karalnych wobec dwóch mężczyzn. Dodatkowo młodszego prokuratura oskarża o zgwałcenie 14-letniej dziewczyny na kąpielisku w Babim Lochu pod Brzegiem.

W połowie sierpnia H. aresztowano na trzy miesiące, a R. na miesiąc. W piątek zażalenia na te decyzje rozpatrywał Sąd Okręgowy w Opolu.

- Wnioskuję o uchylenie aresztu i zastąpienia go poręczeniem majątkowym oraz zakazem opuszczania kraju - mówił Igor Janik, adwokat Radosława H. - To młody chłopak o dobrej opinii. Proszę zważyć, że sam zgłosił się na policję.

Argumenty obrońcy sądu nie przekonały. Podczas rozprawy wyszło na jaw, że H. przyznał się do stosunku z 14-latką. Zaprzecza jednak, że doszło do gwałtu.

- Nie przesądzając o winie podtrzymujemy decyzję o areszcie obu mężczyzn - uzasadniał sędzia Artur Grabowski. - Grożą im wysokie kary (Radosławowi H. nawet 12 lat, a Sebastianowi R. - 3 lata). Poza tym ich zeznania są rozbieżne. Odseparowanie obu podejrzanych jest więc na tym etapie śledztwa uzasadnione.
Przypomnijmy, że podczas bójki podejrzani wrzucili rzekomo do ogniska 20-letniego Adama, chłopaka 14-letniej dziewczyny. Ten, chcąc ugasić ogień, wskoczył do jeziora i utonął.

Wideo

Komentarze 22

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

s
sdsfdzf
w kazdej plotce jest cien prawdy
G
Gość
ludzie czytajcie artykuły. Osądzili go o gwałt ale niewiadomo czy był gwałt czy nie. Przyznał sie tyylko do stosunku z tą DZEWCZYNKĄ, a ona nic nie pamieta, wiec nie wiadomo co jak było.... i na dodatek alkohol we krwi. heeh. a wy wszyscy gadacie tak jakbyscie wszystko sami widzieli na własne oczy.
A
ADZIOR
jakiś głupi Radzio....ludzie opamiętajcie się gdyby ten chłpak był mądry nigdy by się nie dopuścil takiego czynu czy nie stać go nawet na to by za to zapłacić w kiciu jest żałosny gdy wyjdzie na wolność będzie mial gorsze wyrzyty sumienia dla takich frajerów zero litości!!!!
C
C9D738
W dniu 26.08.2008 o 17:19, gość napisał:

wszyscy go krytykujecie?!a może ktoś popatrzy się na niego z drugiej strony?!przecież to nie jest chodzący terrorysta.!normalny człowiek.!może kiedyś któremuś z was się coś takiego się wydarzy.?zachowujecie się jak hieny.!.!.! czy ta sprawa dotyczy tylko Radka?!



ktoremus z nas sie cos takiego wydarzy to znaczy co?zgwalcimy jakas dziewczyne?:D:D bo umre ze smiechu normalny czlowiek nie gwalci dziewczyn
g
gość
wszyscy go krytykujecie?!
a może ktoś popatrzy się na niego z drugiej strony?!
przecież to nie jest chodzący terrorysta.!
normalny człowiek.!
może kiedyś któremuś z was się coś takiego się wydarzy.?
zachowujecie się jak hieny.!.!.!
czy ta sprawa dotyczy tylko Radka?!
l
lol2
gwałt??!! hahahaaha! wszystko mnie tu śmieszy a zwłaszcza wy wszyscy co dodaja tu komentarze. nikt nic nie wie a sie wypowiadacie! przyznam "m" żal...
G
Gość...
Tak,tak wlasnie widac jak sie zmienil!! zaczal gwlacic to jest zmiana??Wez sie na tym forum nie osmieszaj!! To jest najwieksze scierwo jakie znam!!
G
Gość
To teraz juz wiem kto to...... i faktycznie dobrego slowa o nim powiedziec nie mozna...... kawal sukinsyna :/
G
Gość
o jakiej nienagannej opinii mówi adwokat Janik???!!!!
Nic dobrego o tym człowieku nigdy nie słyszałam!!!!
m
m
nie dogaduj mi bo jeszcze mi się przykro zrobi... haha!
m
ma
W dniu 23.08.2008 o 21:36, m napisał:

ludzie ale wy śmieszni jesteście. żal fest...



to ty jestes zalosna
m
m
ludzie ale wy śmieszni jesteście. żal fest...
X
XxxX
Szkoda ze nie wiedzieli kogo trzymali pod dachem...........
Ehhh..... szkoda slow !!!!!!!!
O
OJCIEC DYREKTOR
Ten ogier jest z Błot prosze o pełne nazwisko,bo nie wiem o kogo mam sie modlic,bo chłopcy z weęznia go zaoraja
G
Gość
Tacy ludzie jak on sie NIE ZMIENIAJA!!!
Niech idzie do wiezienia na jak najdluzej!!!
Dodaj ogłoszenie