Biedronka: walka nie toczy się o 1. miejsce na rynku, ale, by klient nie odszedł do konkurencji

Redakcja
Według dyrektora generalnego Biedronki,  walka na rynku nie toczy się o pierwsze miejsce, ale o to, aby klient kupował w  sklepach tej sieci, a nie u konkurencji.
Według dyrektora generalnego Biedronki, walka na rynku nie toczy się o pierwsze miejsce, ale o to, aby klient kupował w sklepach tej sieci, a nie u konkurencji. Biedronka
Możemy przegrać, jeżeli nie będziemy odpowiednio reagować na zmianę potrzeb klientów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Suchański, dyrektor generalny Biedronki.

Dyrektor wyraził obawę, że w tej sytuacji Biedronka może podzielić los hipermarketów, które nie tylko w Polsce, ale i Europie nie potrafiły w odpowiednim momencie zareagować na zmieniające się potrzeby i zwyczaje zakupowe klientów. Według niego dynamika zmian to wyzwanie, z którym sieć musi się codziennie mierzyć.

Tomasz Suchański mówi też portalowispozywczemu.pl, że polski rynek się zmienia, postępuje konsolidacja, na przykład ostatnio Auchan przejął hipermarkety sieci Real. Mówi się o konsolidacji kolejnych dużych sieci handlowych w Polsce: - Na te procesy także musimy reagować. Walka na rynku nie toczy się jednak o pierwsze miejsce, ale o to, aby klient kupował w naszych sklepach, a nie u konkurencji. Musimy więc zaoferować mu to czego dokładnie potrzebuje i to jest nasz główny cel.

Źródło: portalspozywczy.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Biedronka: walka nie toczy się o 1. miejsce na rynku, ale, by klient nie odszedł do konkurencji - Gazeta Pomorska

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska