BNI Global Convention. Biznes powinien rozwijać się w oparciu o rekomendacje. Małe firmy są do tego przekonane?

Zbigniew Biskupski
Zbigniew Biskupski
W dniach 6-9 listopada br. w Warszawie odbywa się międzynarodowa konferencja - BNI Global Convention, dotycząca rozwoju biznesu w oparciu o rekomendacje. Dopiero po raz drugi w historii wydarzenie organizowane jest poza Stanami Zjednoczonymi a po raz pierwszy w Europie.
W dniach 6-9 listopada br. w Warszawie odbywa się międzynarodowa konferencja - BNI Global Convention, dotycząca rozwoju biznesu w oparciu o rekomendacje. Dopiero po raz drugi w historii wydarzenie organizowane jest poza Stanami Zjednoczonymi a po raz pierwszy w Europie.
W dniach 6-9 listopada br. w Warszawie odbywa się międzynarodowa konferencja - BNI Global Convention, dotycząca rozwoju biznesu w oparciu o rekomendacje, dedykowana przedsiębiorcom należącym do BNI. BNI Global Convention gromadzi co roku kilka tysięcy uczestników z kilkudziesięciu krajów. Dopiero po raz drugi w historii wydarzenie organizowane jest poza Stanami Zjednoczonymi a po raz pierwszy w Europie.

“Z badań przeprowadzonych przez BNI jasno wynika, że aż 98% przedsiębiorców uważa, że rekomendacje są ważne w rozwoju firmy, jednocześnie tylko 3% z nich ma na to strategię” - powiedział Ryszard Chmura, Prezes Zarządu BNI Polska podczas międzynarodowej konferencji BNI Global Convention w Warszawie. BNI, największa na świecie organizacja opierająca swą działalność na efektywnym networkingu, zrzesza już ponad 2500 firm MŚP w Polsce, które realizowały dodatkowe zlecenia z rekomendacji BNI na kwotę 471 mln zł netto w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

BNI chce zrzeszać w Polsce 30 tys. firm

Jak poinformowano podczas konferencji, celem organizacji w Polsce jest utworzenie Grup BNI w każdym mieście w Polsce i tym samym zrzeszanie 30 tys. firm, tj. 1% MŚP.
„Polska może być dumna z przedsiębiorczości swoich obywateli i rozwoju średniego i małego biznesu. Wierzę, że organizacja BNI Global Convention w Polsce przyczyni się do dalszego wzrostu poszczególnych firm i know-how polskich przedsiębiorców” – powiedział Graham Weihmiller, Prezes BNI, który odpowiada operacyjnie za ponad 70 krajów na świecie, wdrażając plan poprawy jakości i dalszego wzrostu liczby przedsiębiorców w BNI.
BNI (ang. Business Network International) największa na świecie organizacja rekomendacji biznesowych, opierająca swą działalność na marketingu rekomendacji i efektywnym networkingu., zrzeszająca ponad 260 000 przedsiębiorców w ponad 70 krajach na całym świecie. Została założona w 1985 roku w USA przez Ivana Misnera. 

Biznes oparty na relacjach i rekomendacjach

BNI zrzesza rzetelnych przedsiębiorców sektora MŚP w lokalnych grupach, którym pomaga rozwijać biznes przez rekomendacje oraz budowanie długotrwałych i wartościowych relacji. W BNI obowiązuje zasada, że w każdej grupie może być tylko jeden reprezentant z danej branży, co pozwala na przekazywanie poleceń bez konfliktu interesów i konkurowania o klienta. Rekomendacja to udzielanie sobie wzajemnego wsparcia poprzez polecanie rzetelnych partnerów biznesowych lub dostawców usług. Rekomendacje stwarzają przedsiębiorcom możliwość zaprezentowania swojego biznesu osobie obecnej na rynku, w celu sprzedaży produktu lub usług. Poszczególne grupy regularnie odbywają cotygodniowe spotkania, przebiegające według 20-punktowego programu, który obowiązuje na całym świecie. Jego ścisłe przestrzeganie zapewnia efektywność spotkań i maksymalne wykorzystanie możliwości biznesowych przez każdego z członków organizacji.
BNI w Polsce zrzesza 2500 przedsiębiorców w 72 grupach. Grupy działają w 27 miastach Polski, takich jak m.in.: Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Bydgoszcz, Toruń, Rzeszów, Łódź, Włocławek, Białystok, Lublin czy Bielsko-Biała. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Członkowie BNI w Polsce przekazali sobie rekomendacje o wartości 471 mln zł netto. Każdy Członek BNI, w ciągu ostatnich 12 miesięcy, pozyskał z rekomendacji średnio 244 054 zł netto dodatkowego przychodu dla swojej firmy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: BNI Global Convention. Biznes powinien rozwijać się w oparciu o rekomendacje. Małe firmy są do tego przekonane? - Strefa Biznesu

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska