Browar Namysłów wprowadził na rynek nowe piwo w opakowaniu wyróżnionym w konkursie OOPAK

Edyta Hanszke
Czesław Szczepaniak, prezes zarządu Browaru Namysłów mówi, że udział w konkursie OOPAK to okazja do zaprezentowania się młodych projektantów.
Czesław Szczepaniak, prezes zarządu Browaru Namysłów mówi, że udział w konkursie OOPAK to okazja do zaprezentowania się młodych projektantów. archiwum firmy
„Jasne, że pełne” to nowe piwo wprowadzone na rynek przez opolski browar. Autorem projektu opakowania do tego trunku jest Paweł Harań, absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

To on w ubiegłym roku zdobył wyróżnienie w opolskim konkursie OOPAK dla pomysłodawców opakowań dla branży spożywczej. Jego uczestnicy mieli za zadanie wykonać opakowania dla znanych przedsiębiorstw z tej branży działających w regionie.

pawel-haran

piwo

 

Spodobała nam się idea konkursu wpisująca się w nowoczesny sposób myślenia o marketingu  – mówi Czesław Szczepaniak, prezes zarządu, dyrektor generalny Browaru Namysłów. - A projekt opakowania znakomicie pasował do naszego nowego piwa. Wprowadziliśmy do tego projektu niewielkie modyfikacje i od półtora miesiąca nowe piwo w nowym opakowaniu jest już w sprzedaży. – dodaje prezes Szczepaniak.

Ubiegłoroczny konkurs OOPAK organizowało Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, firma Chespa z Krapkowic i Dobroteka z Dobrodzienia. Jan Cegiełka z Dobroteki ma nadzieję, że konkurs uda się kontynuować. - To dobry pomysł na promocję regionu i przedsiębiorstw, które zlecają wykonanie zadania w ramach konkursu – mówi Jan Całka.

Czesław Szczepaniak dodaje, że to także okazja do zaprezentowania się dla młodych projektantów. - Autor naszego projektu może pochwalić się współpracą z naszym browarem w portfolio – podkreśla.

Mimo dużej konkurencji na rynku piwa i presji cenowej wywieranej przez dużych producentów, namysłowski browar uznaje ubiegły rok za udany. - Sprzyja nam nowy trend wśród konsumentów, którzy wybierają produkty mniejszych regionalnych browarów, których receptury i sposób produkcji są bardziej zbliżone do tradycyjnego sposobu wyrobu piwa – mówi Czesław Szczepaniak.

Dlatego Browar Namysłów zdecydował w się w ubiegłym roku na przejęcie Browaru w Braniewie w województwie warmińsko-mazurskim. Obecnie w obydwu zakładach firma zatrudnia 330 osób.

- Wyróżniamy się jakością, dobrą komunikacją z klientem i dobrymi markami, którymi zdobyliśmy sobie uznanie na rynku – podkreśla prezes zarządu Browaru Namysłów.

Drugi i trzeci kwartał roku to czas „żniw” dla producentów piwa, w okresie od maja do sierpnia browary sprzedają nawet do 50 procent swojej produkcji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska