Browar Namysłów wprowadził na rynek nowe piwo w opakowaniu wyróżnionym w konkursie OOPAK

Edyta Hanszke
Czesław Szczepaniak, prezes zarządu Browaru Namysłów mówi, że udział w konkursie OOPAK to okazja do zaprezentowania się młodych projektantów.
Czesław Szczepaniak, prezes zarządu Browaru Namysłów mówi, że udział w konkursie OOPAK to okazja do zaprezentowania się młodych projektantów. archiwum firmy
„Jasne, że pełne” to nowe piwo wprowadzone na rynek przez opolski browar. Autorem projektu opakowania do tego trunku jest Paweł Harań, absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

To on w ubiegłym roku zdobył wyróżnienie w opolskim konkursie OOPAK dla pomysłodawców opakowań dla branży spożywczej. Jego uczestnicy mieli za zadanie wykonać opakowania dla znanych przedsiębiorstw z tej branży działających w regionie.

pawel-haran

piwo

 

Spodobała nam się idea konkursu wpisująca się w nowoczesny sposób myślenia o marketingu  – mówi Czesław Szczepaniak, prezes zarządu, dyrektor generalny Browaru Namysłów. - A projekt opakowania znakomicie pasował do naszego nowego piwa. Wprowadziliśmy do tego projektu niewielkie modyfikacje i od półtora miesiąca nowe piwo w nowym opakowaniu jest już w sprzedaży. – dodaje prezes Szczepaniak.

Ubiegłoroczny konkurs OOPAK organizowało Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, firma Chespa z Krapkowic i Dobroteka z Dobrodzienia. Jan Cegiełka z Dobroteki ma nadzieję, że konkurs uda się kontynuować. - To dobry pomysł na promocję regionu i przedsiębiorstw, które zlecają wykonanie zadania w ramach konkursu – mówi Jan Całka.

Czesław Szczepaniak dodaje, że to także okazja do zaprezentowania się dla młodych projektantów. - Autor naszego projektu może pochwalić się współpracą z naszym browarem w portfolio – podkreśla.

Mimo dużej konkurencji na rynku piwa i presji cenowej wywieranej przez dużych producentów, namysłowski browar uznaje ubiegły rok za udany. - Sprzyja nam nowy trend wśród konsumentów, którzy wybierają produkty mniejszych regionalnych browarów, których receptury i sposób produkcji są bardziej zbliżone do tradycyjnego sposobu wyrobu piwa – mówi Czesław Szczepaniak.

Dlatego Browar Namysłów zdecydował w się w ubiegłym roku na przejęcie Browaru w Braniewie w województwie warmińsko-mazurskim. Obecnie w obydwu zakładach firma zatrudnia 330 osób.

- Wyróżniamy się jakością, dobrą komunikacją z klientem i dobrymi markami, którymi zdobyliśmy sobie uznanie na rynku – podkreśla prezes zarządu Browaru Namysłów.

Drugi i trzeci kwartał roku to czas „żniw” dla producentów piwa, w okresie od maja do sierpnia browary sprzedają nawet do 50 procent swojej produkcji

W tym roku czekają nas dynamiczne zmiany na rynku pracy

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

s
smakosz

następny sikacz!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3