Zarząd jest spokojny o odbiór marki przez klientów po kosmetycznej korekcie nazwy. - Nazwa Browar Ryan Namysłów po trzech latach funkcjonowania po prostu nie przyjęła się - wyjaśnia Monika Błasikiewicz z firmy Mmd Public Relations Poland, prowadzącej obecną kampanię reklamową Browaru Namysłów. - Jest to jeden z najstarszych browarów w Polsce, którego nazwa od lat ugruntowała się na rynku. Wystarczy przypomnieć, że pierwsze wzmianki o warzelni sięgają XIV wieku. Nie było sensu utrzymywać czegoś, co nie znalazło akceptacji klientów.
Słowo "Ryan" pojawiło się w nazwie browaru w marcu 1999 roku Firma przeszła wtedy na własność amerykańskiego inwestora - Chicago Poland Investment Group. Stanowisko prezesa objął Ryan Gostomski. Amerykanie zakupili nowe linie produkcyjne, a sama produkcja została w znacznym stopniu skomputeryzowana. Niezmieniona pozostała receptura i tradycyjne metody warzenia piwa.
W tym roku "Browar Namysłów" zaplanował olbrzymią jak na lokalny browar kampanię reklamową nowej marki piwa. Po raz pierwszy zostaną w niej wykorzystane prasa, radio oraz wielkoformatowe billboardy. Działania te obejmą zasięgiem region Polski południowej i potrwają do połowy czerwca.
Strefa Biznesu: Wypalenie zawodowe coraz większym wyzwaniem dla firm
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?