Pierwsze miejsce zajęły PWC Odra Brzeg za chałwę sezamową (wybrana przez jurorów konkursu) i praca tymczasowa dla ludzi młodych oferowana przez OTTO (głosami czytelników w plebiscycie).
Obydwie te firmy otrzymały statuetki konkursu i symboliczne czeki po 14 tys. zł do wykorzystania na reklamę w nto. Będą też mogły posługiwać się przez 2 lata w promocji i reklamie znakiem konkursu Nasze Dobre Opolskie.
Nowa Trybuna Opolska organizowała go po raz pierwszy. Jego celem było wypromowanie regionalnych produktów i usług, które można nazwać wizytówkami Opolszczyzny.
W trakcie prezentacji konkursowych trwało głosowanie czytelników, którzy wybierali Najpopularniejszy Produkt lub Usługę Opolszczyzny.
Drugie miejsce kapituła przyznała spółce Opolgraf z Opola za usługę druku i oprawy książek, a czytelnicy ZPC Otmuchów za bombonierę Love Milk. Nagrodami dla nich jest po 3000 zł na reklamę na portalu www.nto.pl
Trzecie miejsca (dyplomy) odebrali dwaj Gogolinianie Wawrzyniec Jasiński z Twojego Biura Podróży Jawa Tour za usługi touroperatorskie i Jacek Dobosz z zakładu Zimmermann za kołacz śląski.
Wyróżnienie specjalne "za to, że opolski produkt można kupić z każdego miejsca na świecie" otrzymała księgarnia internetowa opolskie tropy.pl prowadzona przez wydawnictwo Nowik z Opola.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?