Brzeska chałwa i praca z Otto na pierwszym miejscu w konkursie nto

fot. Witold Chojnacki
fot. Witold Chojnacki
Dzisiaj wręczono nagrody w konkursie dla regionalnych producentów i usługodawców Nasze Dobre Opolskie.

Pierwsze miejsce zajęły PWC Odra Brzeg za chałwę sezamową (wybrana przez jurorów konkursu) i praca tymczasowa dla ludzi młodych oferowana przez OTTO (głosami czytelników w plebiscycie).

Obydwie te firmy otrzymały statuetki konkursu i symboliczne czeki po 14 tys. zł do wykorzystania na reklamę w nto. Będą też mogły posługiwać się przez 2 lata w promocji i reklamie znakiem konkursu Nasze Dobre Opolskie.

Nowa Trybuna Opolska organizowała go po raz pierwszy. Jego celem było wypromowanie regionalnych produktów i usług, które można nazwać wizytówkami Opolszczyzny.

W trakcie prezentacji konkursowych trwało głosowanie czytelników, którzy wybierali Najpopularniejszy Produkt lub Usługę Opolszczyzny.
Drugie miejsce kapituła przyznała spółce Opolgraf z Opola za usługę druku i oprawy książek, a czytelnicy ZPC Otmuchów za bombonierę Love Milk. Nagrodami dla nich jest po 3000 zł na reklamę na portalu www.nto.pl

Trzecie miejsca (dyplomy) odebrali dwaj Gogolinianie Wawrzyniec Jasiński z Twojego Biura Podróży Jawa Tour za usługi touroperatorskie i Jacek Dobosz z zakładu Zimmermann za kołacz śląski.

Wyróżnienie specjalne "za to, że opolski produkt można kupić z każdego miejsca na świecie" otrzymała księgarnia internetowa opolskie tropy.pl prowadzona przez wydawnictwo Nowik z Opola.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska