Byczyna - burmistrz Ryszard Gruener

Redakcja

Wideo

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

~obserwator~

jak czytam niektore komentarze to juz nawet sie nie smieje.naiwniacy!!! mowimy o dokonaniach burmistrza byczyny i tego co sie w niej dzieje.konkrety moze jakies.tylko nie mowicie mi o grodzie za niecale 40 mln zl !tak zaraz ktos powie ale to unia dala na to -fakt czesc srodkow dala unia a reszta byczyna te 12 mln zl ktore poszlo z kasy byczyny na ten grod to marnotrawstwo .oprocz mozliwosci zeby zabawili sie byczynscy wlodarze jaki jeszcze jest zysk z tej inwestycji?ten grod czeka taka sama przyszlosc jak zlot pilkarzy weteranowz krajowej imprezy zrobi sie gminny piknik i tyle.ktos mowil o inwestorach wczesniej zagladajacych do byczyny.ja takich nie zauwazylem.gdyby te 12 mln wpakowac w pomoc i w sciagniecie tu jednego tylko duzego zakladu i prawdziwego inwestora bylby to wiekszy zysk niz 2 grody.to miasto umiera i nic tu sie nie dzieje.poza lumarem jedynym zakladem pracy jest urzad miasta ! szumne zapowiedzi rewitalizacji byczyny od 9 lat mozna sobie przeczytac o tym projekcie i na razie sa tylko nowe lawki i przebudowa okreznej i dlugiej.no i dojdze jeszcze odnowienie ratusza .i na tym koniec.zenada i i naiwniactwo tych ktorzy wierza w jakies zmiany.dlaczego do tego miasta nie mozna sciagnac jakies fabryczki konkretnej??nie ma z kim gadac w urzedzie!takie bzdury jak rycerze to mozna organizowac jak miasto sie rozwija jak mieszkancy maja prace albo przynajmniej jakis jej wybor.czy ktos z urzedu podal jakie sa statystyki ile mlodych z tej byczyny wyjechalo?to miasto umrze szybciej niz odpowiedzialni za promocje mysla.

M
Mateo

Pomysł odpolitycznienia samorządów jest idealny, niemal święty, jednak wymaga społeczeństwa obywatelskiego. Mając do wyboru samych polityków stawiam na Grunera, za pracowitość, konkretne rezultaty i skromność. Innych wszedzie widać na afiszach i w prasie, a Gruner po prostu pracuje i widać tego rezultaty, zwłaszcza w pozyskiwaniu środków unijnych

k
krzysztof
W dniu 19.01.2010 o 12:26, mieszkaniec napisał:

Byczyna to grajdołek kierowany przez PSL-owskie persony. ...


to prawda że byczyną i powiatem kluczborskim rządzi PSL i SLd...drodzy mieszkańcy,czas to zmienić!!!...Gminy i powiaty powinny być apolityczni!!!..politycy do sejmu...
S
Szanon
W dniu 19.01.2010 o 12:26, mieszkaniec napisał:

Byczyna to grajdołek kierowany przez PSL-owskie persony. ...


Ten grajdołek jest znany na całej Opolszczyźnie i chętnie odwiedzany przez turystów. Przed rządami R. Grunera faktycznie nasza miejscowość była mało znana. Gród rycerski oraz turnieje rycerskie na poziomie europejskim to wizytówka Byczyny. Inwestorzy zewnętrzni także coraz częściej interesują się naszą gminą i w niej inwestują. Największą słabością są niestety nasi radni, ktorzy hamują, jak tylko mogą rozwój gminy. W tak trudnych warunkach Gruner zrobił i tak dużo.
G
Gość
W dniu 28.01.2010 o 15:02, ~Katarzyna~ napisał:

Zgadzam się z przedmówczynią- Byczynie, jak każdej innej gminie potrzeba młodych, zaangażowanych i kreatywnych osób, jak pan Paweł.


Tutaj chodzi o ocenianie burmistrza a nie byłego wiceburmistrza co był w poprzedniej kadencji
P
Pudzian

Skont wiesz, że sam odszedł, może mu kazali, bo sie nie nadawal

G
Gość
W dniu 28.01.2010 o 14:57, Agata napisał:

Dopóki wiceburmistrzem był Paweł Wąsiak to sprawy szły mocno do przodu. Moim zdaniem zabrakło we władzach tego młodego i kreatywnego człowieka, który wolał wyjechać do Opola. Generalnie burmistrz Gruener to pracowity czlowiek, ale nie ma oparcia w profesjonalnych urzędnikach.


Wyjechał, bo miał dość tego wszystkiego. Mało kogo w Byczynie byłoby stać, żeby opuścić stołek z włąsnej woli
~Katarzyna~

Zgadzam się z przedmówczynią- Byczynie, jak każdej innej gminie potrzeba młodych, zaangażowanych i kreatywnych osób, jak pan Paweł.

A
Agata

Dopóki wiceburmistrzem był Paweł Wąsiak to sprawy szły mocno do przodu. Moim zdaniem zabrakło we władzach tego młodego i kreatywnego człowieka, który wolał wyjechać do Opola. Generalnie burmistrz Gruener to pracowity czlowiek, ale nie ma oparcia w profesjonalnych urzędnikach.

~Ktoś~

Czy zmiana burmistrza coś zmieni jeżeli oni sami nie zechcą się zmienic.Do puki nie będzie odpowiedzialności i poniesienia konsekwencji za swoje czyny,a tego nie przewiduje polskie prawo-hahaha. To my będziemy biernymi słuchaczami i widzami tej gry o stołki.Sami jesteśmy przykładem swojej bierności ,potrafimy narzekac ,a gdy trzeba podjąc decyzję i głosowac to wtedy padają słowa "to i tak nic nie zmieni".Lecz to nie prawda bo to my decydujemy o swojej przyszłości.I teraz pół żartem pół serio jak u Ferdka Kiepskiego na drzwiach WC "W Kupie Siła".Przemyślcie Byczynianie-Pozdrawiam.

r
rodzynek74

Ahahahahah Gruner? a kto to ? proszę was.. wszystkie ... z urzędu wysłały sms'a ?

G
Gość
W dniu 19.01.2010 o 01:12, ~Krzych~ napisał:

Widzę, że NTO zostało ośrodkiem badania opinii publicznej!?...


W/g Ciebie to jest zabawa? nie podoba sie bo tak trzeba? kazali, prawda? Oczywiście najlepiej to zrobic głosowanie z urna , komisją , orkiestrą itd. Tylko po co? teraz jest XXI w, jezeli tego nie wiesz, mamy tel komórkowe, kolorową telewizję, komputery...
Ale skąd Ty to możesz wiedzieć...a wypaczeniom mówimy- NIE.żałosne...
m
mieszkaniec

Byczyna to grajdołek kierowany przez PSL-owskie persony.
Czym można się pochwalić?
Mżonkami i obietnicami.
Jeszcze jedno mam nadziejęże do tego sie wróci, podywanowe sprawy....
pozamiatane przez Pana Grunera.

~Krzych~

Widzę, że NTO zostało ośrodkiem badania opinii publicznej!?
Ale jakże prymitywnych narzędzi używa!
Tylko wyślij sms-a.............
Nie ma przygotowanej ankiety, stosownej tzw. próby grupy społecznej itd.
Jakże wypacza ta "zabawa" tak poważny temat jakim jest zarządzanie majątkiem publicznym.
W przypadku Byczyny, zagłosowało przez 2 tygodnie 42 osoby.
Pytań można mnożyć, ale sami dziennikarze winni sobie odpowiedzieć na pytanie -
dokąd Polsko idziesz...... jaki jest wkład mediów w rozwój naszego kraju przez takie
nieodpowiedzialne działanie. Brak Wam pomysłów? Idzie do ludzi!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3