Capgemini tworzy kolejne 700 miejsc pracy w Krakowie, Katowicach i Opolu

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
W Opolu Capgemini mieści się w biurowcu przy ul. Wrocławskiej.
W Opolu Capgemini mieści się w biurowcu przy ul. Wrocławskiej. Sławomir Mielnik
Firma szuka pracowników do Centrum Business Services obsługującego procesy biznesowe dla przedsiębiorstw i Cloud Infrastructure Services zapewniającego wsparcie techniczne oraz zdalne zarządzanie infrastrukturą informatyczną.

Capgemini  Polska Sp. z o.o. należąca do grupy Capgemini, specjalizującej się w konsultingu, technologii i outsourcingu, zatrudnia już ponad 7 tysięcy pracowników.

Działająca na polskim rynku od ponad 20 lat firma jest jednym z największych pracodawców z sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce i nadal się rozwija. Trwają rekrutacje we wszystkich z 6 lokalizacji, jednak najwięcej, bo aż 700 osób znajdzie zatrudnienie w Krakowie, Katowicach i Opolu jeszcze w tym roku.

W powyższych lokalizacjach zatrudniani są pracownicy dla dwóch dywizji Capgemini. Centrum Business Services obsługuje procesy biznesowe dla przedsiębiorstw. Cloud Infrastructure Services zapewnia wsparcie techniczne oraz zdalne zarządzanie infrastrukturą informatyczną. Tym, co łączy obie jednostki są projekty realizowane dla międzynarodowych klientów, a co za tym idzie zapotrzebowanie na pracowników posługujących się blisko 30 różnymi językami.

Ewa Gołębiewska Krzyżan, Dyrektor HR w Capgemini Polska: - Najliczniejszą grupę stanowisk reprezentują osoby władające językiem francuskim i niemieckim, a ze względu na rozwój współpracy z klientami – tych ról przybywa. Zwiększa się także liczba stanowisk dla osób znających język niderlandzki, flamandzki, hiszpański, włoski, węgierski, szwedzki, duński i norweski.
Te właśnie języki będą kluczowe w powstających obecnie zespołach, a ze względu na duży zakres prowadzonych projektów oferta pracy kierowana jest do specjalistów i menedżerów o wysokich kompetencjach językowych jak i do lingwistów, którzy dopiero rozpoczynają karierę zawodową lub myślą o zmianie swojej pracy. W przypadku tych języków, żeby aplikować, wystarczy ich znajomość na poziomie B2. Nadal mamy też zapotrzebowanie na osoby posługujące się angielskim – w tym jednak przypadku oczekujemy poziomu, co najmniej C1.

Poza kompetencjami językowymi w obu jednostkach ceni się wiedzę merytoryczną. - W Business Services ofertę kierujemy do osób z wiedzą w zakresie ekonomii, finansów, księgowości i HR, z różnym poziomem doświadczenia. Intensywnie rozbudowujemy zespoły działające w obszarze automatyzacji i robotyzacji - otwieramy możliwości zarówno dla ekspertów, jak i osób nastawionych na rozwój w tej istotnej na rynku dziedzinie. W Cloud Infrastructure Services oprócz stanowisk dotyczących wsparcia IT, poszukujemy inżynierów i administratorów sieci i infrastruktury oraz specjalistów do analizy baz danych i konsultantów transformacji IT - tłumaczy Ewa Gołębiewska-Krzyżan.

Capgemini Polska jest nie tylko jednym z dużych ale również z najbardziej docenianych pracodawców. Znajduje się w prestiżowym gronie Top Employers 2017 – certyfikacja przyznawana jest w oparciu o rezultaty corocznych badań niezależnego instytutu. Otrzymują ją jedynie firmy stwarzające doskonałe warunki rozwoju dla swoich pracowników. Capgemini otrzymała tytuł dzięki spełnieniu szeregu kryteriów: m.in. posiadaniu odpowiedniej strategii zarządzania talentami, rozwoju liderów, dobrym praktykom w zakresie adaptacji nowych pracowników, oferowania bogatych pakietów benefitów oraz wyróżniającej się kultury pracy.

- Jesteśmy firmą, która umożliwia pracownikom wybór ścieżki kariery w kierunku eksperckim lub menedżerskim oraz zapewnia im szerokie możliwości doskonalenia kompetencji. W przypadku umiejętności językowych mamy programy szkoleń wewnętrznych, które umożliwiają ich ciągłe doskonalenie. Praca u nas daje różnorodne okazje do aktywnego wykorzystania języka w naturalnych sytuacjach: w kontakcie z klientami i naszymi globalnymi zespołami, w pracy z dokumentami, czy też podczas wyjazdów zagranicznych. Wspieramy rozwój pracowników również w innym zakresie. W tak dużej firmie jak nasza, pracownicy mają możliwość przekwalifikowania się, zmiany projektu, czy nawet zupełnie specjalizacji i zawodu. Nie trzeba zmieniać firmy, aby zacząć pracować w nowym środowisku. Dla wielu osób jesteśmy pierwszym pracodawcą, dlatego zadbaliśmy o rozbudowany i atrakcyjny system szkoleń. Stawiamy na nowoczesne narzędzia i szkolenia e-learningowe. Dużym powodzeniem cieszą się kursy prowadzone przez naszych trenerów wewnętrznych na wszystkich poziomach zaawansowania z narzędzi takich jak arkusze kalkulacyjne czy z metodologii ITIL, które umożliwiają zdobycie uznanej na całym świecie certyfikacji. Inwestujemy też w rozwój kompetencji miękkich np. w zakresie zarządzania czy wyznaczania celów. Wiemy jednak, że najefektywniej uczymy się w czasie swojej pracy, poprzez wykonywanie konkretnych zadań, dlatego też dbamy, aby nasi pracownicy mogli uczyć się przy wsparciu swoich przełożonych i ekspertów, dodaje Ewa Gołębiewska – Krzyżan.

Praca w Capgemini daje też okazje do angażowania się w inicjatywy społeczne, jak np. praca wolontariacka czy czy charytatywny spektakl – który jest wyjątkową inicjatywą w polskim biznesie. Od ośmiu lat, pracownicy firmy wystawiają na deskach teatralnych przedstawienie, w całości przejmując role aktorów i producentów. Dochód z przedstawienia przekazywany jest na cele charytatywne, od kilku lat na rzecz Fundacji Menedżerów Jutra Moffin. Stwarza to przestrzeń do nawiązywania przyjacielskich relacji ze swoimi współpracownikami.

Capgemini działa w Polsce już od 21 lat i jest jednym z największych inwestorów sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Firma posiada 6 lokalizacji: w Warszawie działa biuro Application Services, w Krakowie i Katowicach – Business Services oraz Cloud Infrastructure Services (ta dywizja jest obecna również w Opolu), natomiast we Wrocławiu i Poznaniu – Software Solutions Center.

Grupa Capgemini, która obchodzi w roku 2017 swoje 50. lecie zatrudnia ponad 190 tysięcy osób w ponad 40 krajach. Globalny lider w dostarczaniu usług konsultingowych, technologicznych i outsourcingowych odnotował w 2016 roku globalny przychód w wysokości 12,5 mld euro. Wspólnie z klientami, Capgemini tworzy i dostarcza rozwiązania biznesowe, technologiczne i cyfrowe, które pasują do ich potrzeb i umożliwiają im osiąganie innowacyjności oraz konkurencyjności. Głęboko wielokulturowa organizacja opracowała własny sposób pracy, the Collaborative Business ExperienceTM oraz własny globalny model dostarczania usług  - Rightshore®.

Banki chcą naszych pieniędzy. Zapłacimy ujemne odsetki?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie