Sieci handlowe planują zaszczepić swoich pracowników. Taką chęć zadeklarowały takie dyskonty jak Biedronka, Lidl, Aldi czy Kaufland. Sieci handlowe sklepów budowlano-remontowych również planują szczepienia w z firmie. Spółka Castorama Polska również planuje zorganizować szczepienia dla swoich 12 tysięcy pracowników. Ponadto, Castorama chce stworzyć mobilne punkty szczepień.
- Bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników jest naszym priorytetem, dlatego zaraz po ogłoszeniu możliwości organizowania punktów szczepień w zakładach pracy rozpoczęliśmy prace nad wdrożeniem tego rozwiązania również w naszej firmie. Zainteresowanie pracowników jest bardzo duże - mówi Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. personalnych i odpowiedzialności społecznej w Castorama Polska.
- W tym momencie czekamy na szczegółowe wytyczne od Ministerstwa Zdrowia i pozostajemy w ciągłym kontakcie z podmiotami odpowiedzialnymi za realizację tego zadania - dodaje Sławomir Rogowiec z Castorama Polska.
Nie przegapcie
- Sklepy budowlane w lockdownie. Zakupy odbierzemy bez wychodzenia z auta
- Dyskonty zaszczepią swoich pracowników przeciw COVID-19. Biedronka, Lidl, Kaufland...
- Rząd przedłużył obostrzenia do 18 kwietnia. Jest decyzja o zasadach lockdownu
- Zakupy w czasie lockdownu w Castoramie.. Można kupić materiały budowlane. Jak to?
Pracami nad przygotowaniem do wdrożenia programu zajmuje się powołany w Castoramie, jeszcze na początku marca zeszłego roku, zespól ds. sytuacji związanej z COVID-19.
Spółka Castorama Polska zadeklarowała ponadto chęć udostępnienia przysklepowych parkingów do stworzenia punktów sczepień typu drive-thru. Dla władz lokalnych to możliwość zwiększenia liczby punktów szczepień. Castorama chce wspierać również powszechne szczepienia dostępne dla wszystkich. Elementem programu jest zwiększenie liczby punktów szczepień, dlatego sieć deklaruje możliwość organizacji takich punktów we współpracy z Ministerstwem Zdrowia, lokalnymi szpitalami oraz władzami samorządowymi.
- Wiemy, że jednym z najważniejszych elementów walki z pandemią jest możliwie szybkie zaszczepienie jak największej części społeczeństwa. Dlatego, jako firma odpowiedzialna, zadeklarowaliśmy chęć aktywnego wspierania tworzenia mobilnych punktów sczepień. Przekazaliśmy naszą propozycję do Ministerstwa Zdrowia i czekamy na wytyczne, które pozwolą nam na odpowiednie przygotowanie naszych obiektów. Obecnie dysponujemy ponad 80 lokalizacjami w ponad 60 miastach, gdzie na parkingach możemy zorganizować punkty typu drive-thru - deklaruje Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. personalnych i odpowiedzialności społecznej w Castorama Polska.
Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?