Firma, nie ukrywa, że ściągnął ją na ulicę Wrocławską sukces największego centrum handlowego w regionie. W reklamach zachwala się jako "Karolinka trzy".
- To nawiązanie do dwóch części naszego centrum, ale zrobili to bez konsultacji z nami - uśmiecha się Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji w Myland, firmie będącej właścicielem Karolinki. - Nie mieliśmy jednak złudzeń, że coś takiego kiedyś nastąpi. Mamy informacje, że obok nas mogą powstawać kolejne sklepy. Zresztą sami wciąż pracujemy nad poszerzaniem naszej oferty.
Wokół Karolinki powstaną nowe sklepy - czytaj w portalu Strefa Biznesu
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?