MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Chevrolet captiva: Muskularny terenowiec z Korei

fot. Daniel Polak
Auto może się podobać. Ma duże koła i potężny przód. Dobre wrażenie robią też przetłoczenia w przednich i tylnych drzwiach oraz spore lusterka, w które wkomponowano kierunkowskazy.
Auto może się podobać. Ma duże koła i potężny przód. Dobre wrażenie robią też przetłoczenia w przednich i tylnych drzwiach oraz spore lusterka, w które wkomponowano kierunkowskazy. fot. Daniel Polak
Jedną z większych zalet tego samochodu jest to, że na pokład może zabrać nawet siedem osób.

Dane techniczne

Dane techniczne

Wymiary:
Długość 4635 mm, szerokość 1850 mm, wysokość 1720 mm (z relingami 1755), rozstaw osi 2705 mm, pojemność bagażnika 465 litrów (po rozłożeniu oparć tylnej kanapy 930 litrów), masa własna w zależności od wyposażenia od 1770 do 1835 kg, minimalny promień skrętu 5,75 metra

Osiągi:
Silnik 2,0 diesel
Moc 150 KM, prędkość 178 km/h, przyspieszenie 11,5 s, spalanie 8,8/6,8/7,6
Silnik 2,4 benzyna
Moc 136 KM, prędkość 183 km/h, przyśpieszenie 11,5 s, spalanie 12,5/7,3/9,3
Silnik 3,2 benzyna
Moc 230 KM, prędkość 205 km/h, przyśpieszenie 8,8 s, spalanie 16,4/8,6/11,5

(Dane dla samochodu z manualną skrzynią biegów)

Terenówka Chevroleta może się podobać. Ma masywną sylwetkę, na którą składają się duże koła, potężny tył oraz muskularny przód. Dobre wrażenie robią też przetłoczenia w przednich i tylnych drzwiach oraz spore lusterka, w które wkomponowano kierunkowskazy.

- Auto ma bogate wyposażenie - wyjaśnia Mariusz Kałużny z opolskiego salonu Chevroleta.

Już w standardzie ma m.in. siedemnastocalowe aluminiowe felgi, klimatyzację automatyczną, zdalnie otwieraną szybę w klapie bagażnika, komputer pokładowy, samopoziomujące się tylne zawieszenie, automatycznie składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, dwie rury wydechowe.

Captiva to pierwszy model chevroleta z dwulitrowym silnikiem wysokoprężnym. Auto dostępne jest też z dwoma silnikami benzynowymi (patrz ramka).
Projektanci nie zapomnieli o bezpieczeństwie. Oprócz sześciu poduszek powietrznych, systemów ABS i ESP oraz czujnika parkowania terenówka standardowo wyposażona jest też w układ wspomagania nagłego hamowania HBA, DCS redukujący prędkość podczas zjazdu ze stromego zbocza, system kontroli trakcji TSC, ARP - czyli układ zabezpieczenia przed ryzykiem wywrócenia bocznego pod wpływem siły odśrodkowej.

Auto przyzwoicie spisuje się w terenie. Jego prześwit to 20 centymetrów. Kąt natarcia to 24 stopnie, zejścia 22, a rampowy 17 stopni. Z kolei głębokość brodzenia to 40 centymetrów.

Ceny samochodu rozpoczynają się od 114 850 złotych. Natomiast za najdroższą wersję z benzynowym silnikiem o pojemności 3,2 litra trzeba zapłacić 143 250 zł.

- W promocji dodajemy teraz m.in. nawigację w cenie auta - dodaje Mariusz Kałużny.
Podsumowując, captiva jest to duże, komfortowe rodzinne auto, łączące miejski styl z uczuciem jazdy, jakie daje auto terenowe.

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska