Wirtualne targi to jedna z najnowszych propozycji Centrum Wystawienniczo-Kongresowego w Opolu dla przedsiębiorców. - Postanowiliśmy wykorzystać infrastrukturę techniczną, którą posiadamy, stąd pomysł targów funkcjonujących przez cały rok i 24 godziny na dobę, co kosztuje w podstawowym pakiecie od 1 zł netto - wyjaśnia Sławomir Janecki, dyrektor CWK.
Internetowe stoiska targowe wyglądają jak te prawdziwe. - Przedsiębiorcy mogą umieścić tam dane teleadresowe, opisać dokładnie działalność, zamieścić film promujący czy przekierować ze stoiska na swoją stronę www czy fanpage na Facebooku. Użytkownicy odwiedzający platformę targową mogą od razu przesłać zapytanie do interesującej ich firmy - wylicza Magdalena Kajzar z CWK.
- Może ktoś powiedzieć, że sami robimy sobie konkurencję, ale traktujemy to jako rozszerzenie oferty wsparcia dla firm, głównie regionalnych, ale nie tylko - dodaje Sławomir Janecki.
Oprócz wirtualnej oferty dyrektor planuje organizować w centrum ogólnopolskie kongresy i giełdy kooperacyjne oraz spotkania branżowe. Pierwsze już się odbyły, np. Auto Forum Suppliers’ Day dla branży motoryzacyjnej. Wkrótce - 6 października - w centrum odbędzie się kolejna edycja ogólnopolskiego kongresu branży spożywczej.
Z kolei w przyszłym roku w Opolu ma się odbyć polsko-niemiecka konferencja Bridge (z ang. most) dla przedstawicieli nauki i biznesu związanych z branżą motoryzacyjną, współorganizowana m.in. przez naszą politechnikę. Przy tej okazji CWK chce zorganizować kongres i spotkania dla firm.
W ubiegłym roku opolskie CWK odwiedziło niemal 60 tysięcy osób. Centrum ma w planach rozbudowę obiektu. Jest na to dogodne miejsce, a miasto jest właścicielem przyległego gruntu.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?