Chcemy wszelkie uwagi wykorzystać do usprawnienia naszej pracy - mówi Krzysztof Nowak, sekretarz strzeleckiego UM. - Na razie wydrukowaliśmy 500 egzemplarzy, ale jeżeli będzie potrzeba, to dodrukujemy - dodaje.
Ankieta jest anonimowa, druki można wrzucać do urny w holu urzędu. Petenci powinni odpowiedzieć na dziesięć pytań, dotyczących jakości obsługi interesantów, godzin pracy urzędu, sposobu informowania mieszkańców.
- Cały czas staramy się usprawniać dostęp do informacji i urzędników. W kwietniu ubiegłego roku zorganizowaliśmy na parterze punkt informacyjny, gdzie można także uzyskać podstawowe druki - mówi Krzysztof Nowak. Strzelecki UM planuje także zamieścić na swoich stronach internetowych urzędowe formularze. Wcześniej takie rozwiązanie wprowadziło starostwo.
Na stronie www.strzelceopolskie.pl znajdują się już informacje o przetargach.
W przyszłości korzystający z internetu dowiedzą się, jakie dokumenty muszą skompletować, żeby załatwić konkretną sprawę. Sekretarz zapowiada też rozszerzenie dostępu do urzędników, m.in. przez zainstalowanie w osiemnastu referatach poczty elektronicznej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?