Kto może się starać o bezpłatną kampanię PR? Przedsiębiorcy, którzy skorzystali z działań 8.1 i 8.2 Programu Innowacyjna Gospodarka. Oba konkursy ruszyły 5 sierpnia.
Zobacz: Bezpłatna analiza projektów innowacyjnych
W konkursie na innowacyjną e-usługę mogą wziąć udział firmy świadczące usługi w internecie, które otrzymały już dotację z UE.
Z kolei konkurs na innowacyjną technologię B2B skierowany jest do firm, które do budowania swoich relacji biznesowych wykorzystują w dużej mierze internet.
Zwycięskie firmy otrzymają darmową kampanię PR swojego produktu, zrealizowaną przez niezależną agencję publik relations na zlecenie PARP.
Zobacz: Opolskie firmy nie zainteresowane "paszportem do eksportu"
- Damy szansę tym firmom, które zgłoszą do konkursu najlepszy, najbardziej innowacyjny i oryginalny pomysł – mówi Monika Karwat-Bury, rzecznik prasowy PARP.
Warunki udziału w konkursach
W zgłoszeniu konkursowym, trzeba udowodnić swoją oryginalność. E-usługa musi wyprzedzać konkurencję pod względem innowacyjności.
Z kolei walczący o darmową promocję przedsiębiorcy B2B muszą przekonać, że ich technologia jest pionierska pod względem technologicznym i organizacyjnym.
Niezbędne informacje o warunkach udziału w konkursach wraz z regulaminami znajdują się na stronie www.web.gov.pl w zakładce Konkursy.
Zobacz: Przedsiębiorstwa inwestują w e-usługi
Zgłoszenia można nadsyłać do 28 września 2009 r. do godz. 15.00.
Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 20 października br. podczas ogólnopolskiego forum e-biznesu.
Konkursy zostały objęte patronatem Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - Grzegorza Schetynę.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?