Dlaczego pociągi nie wyjechały w trasę 4 maja 2010r?

Redakcja
W 2011 roku zwiększy się prędkość na odcinkach 421 km torów w Polsce, a obniży na 1978 km. 1523 km zostanie wyłączonych z eksploatacji.
W 2011 roku zwiększy się prędkość na odcinkach 421 km torów w Polsce, a obniży na 1978 km. 1523 km zostanie wyłączonych z eksploatacji.
Spośród 3000 pociągów PR dziś nie wyjechało 48. Do jazdy dopuszczono tylko te składy, które korzystają z dofinansowania wojewodów.

Wcześniej PKP Polskie Linie Kolejowe wnioskowało o zawieszenie 151 pociągów InterRegio wychodząc z założenia, że wszystkie nie są dofinansowywane, a zatem deficytowe.

Dalczego?

Ponieważ Przewozy Regionalne (właściciel InterRegio i pociągów regionalnych) mają dług wobec administatora infrastruktury kolejowej. Podobnie jak PKP IC.

Wymiana korespondencji w sprawie uregulowania należności rozpoczęła się jeszcze w grudniu ub.r.

Warunkiem przywrócenia pociągów na tory i rozłożenia na raty spłat jest bieżąca spłata faktur, od których PKP PLK

Na takie rozwiązanie zgodzili się przewoźnicy cargo..

Z płatnościami PKP PLK nie zalegają pozostałe spółki, jak Koleje Mazowieckie, SKM w Trójmieście i Warszawie, Arriva.

PKP PLK w 2011 roku planuje zwiększyć prędkość na odcinkach 421 km torów, a obniży na 1978 km. 1523 km zostanie wyłączonych z eksploatacji.

PKP PLK uważają, że obydwie spółki przewożące pasażerów powinny ograniczyć kursy o 13%, żeby spłacić zadłużenie wobec nich.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska