- Cały system szkolnictwa jest źle zorganizowany. Uczniowie od samego początku są zniechęcani do nauki. Blokuje się ich kreatywność poprzez skostniałe metody nauczania, jak wkuwanie definicji czy sadzanie do ławek - mówiła dr Marzena Żylińska, polski autorytet w dziedzinie neurodydaktyki, podczas konferencji dla nauczycieli pn. "Nowy model nauczania w świetle badań nad mózgiem".
Zorganizowano ją w Wyższej Szkole Bankowej. Zdaniem pani doktor trzeba stosować więcej praktyki. - Bo nasze mózgi są stworzone do przetwarzania danych - dodaje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?