Około 130 najemców ma przedstawić swoje oferty w CentrumWystawienniczo-Handlowym domEXPO, które powstaje w Opolu.
- Współczesny model kupowania polega na tym, że klienci przychodzą do sklepu, żeby zobaczyć interesującą ich rzecz, ale w internecie sprawdzają, gdzie mogą kupić to najtaniej - mówi Artur Braniec, dyrektor komercjalizacji domEXPO Opole. - To zjawisko nazywamy showroomingiem. Albo odwrotnie: znajdują coś w internecie, ale chcą się przed zakupem przekonać, jak to wygląda w rzeczywistości. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw tym potrzebom konsumentów i zaproponować firmom nową formułę prezentacji oferty.
Andrzej Dmoch z Dom Bianco, wyłącznego przedstawiciela firmySmeg (producent AGD) na Polskę, mówił, że liczy, iż taka prezentacja pozwoli im na pokazanie szerokiego asortymentu, a nie tylko tego, który najczęściej schodzi z półek sklepowych w centrach handlowych.
- Nasze okapy czy piekarniki będą podłączone do zasilania, więc na miejscu będzie się można przekonać, jak one działają i skorzystać z porad ekspertów - mówił. - Chcemy oferować klientom najlepsze rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb w taki sposób, aby każdy mógł dokładnie obejrzeć i poznać produkt przed zakupem.
Joanna Witos z Astpolu w Opolu mówiła, że obecny sklep daje im możliwości prezentacji oferty produktowej. - W domEXPO będziemy sobie mogli pozwolić na aranżacje powierzchni, co ma dać wyobrażenie klientowi, jak nasze produkty (podłogi, drzwi i tarasy) wyglądałyby w ich domach - mówi. - Klienci będą mogli tam znaleźć najnowsze trendy obowiązujące w naszej branży.
Najemcą w domEXPO Opole będzie też architekt. Ilona Stańczak de Candia ze Studia Isa mówiła, że przed laty w poszukiwaniu nowości w wyposażeniu wnętrz jeździła systematycznie do Warszawy. - Liczę, że teraz najnowsze modele znajdę na miejscu w Opolu, gdzie będę mogła je od razu pokazać swoim klientom - oceniała.
DomEXPO Opole przy ul. Kępskiej ma być otwarte 15 listopada. Wartość inwestycji sięga 65 mln zł. Na 15 tys. m kw. powierzchni użytkowej będzie miejsce dla około 130 najemców, ale marek i firm ma być więcej. Przy centrum powstał parking na 500 miejsc. Przed budynkiem będzie można organizować eventy, a najemcom i klientom zostaną też udostępnione strefy konferencyjno-kongresowa i gastronomiczna oraz zintegrowany system online.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?