Na 30-sekudowym filmie stewardesa w mundurze Emirates przekłada kartki, na których pojawia się informacja o przeniesieniu Zjednoczonych Emiratów Arabskich do grupy pomarańczowych krajów przez brytyjski rząd. To oznacza, że podróże turystyczne są już możliwe, a linie "poczuły się jak na dachu świata".
Po 20 sekundach klipu widzimy, że kobieta stoi na szczycie Burj Khalifa, najwyższego budynku na świecie.
To nie efekty specjalne. Linia Emirates opublikowała także film, na którym widać jak powstawała ta reklama. Reklamową stewardessą okazała się Nicole Smith-Ludvik, podróżniczka i instruktorka skoków spadochronowych.
To jeden z najbardziej niesamowitych i ekscytujących wyczynów kaskaderskich, jakich dokonałam – skomentowała na Instagramie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?