Zgodnie z regulaminem dziewczyny musiały w I etapie napisać test sprawdzający wiedzę o Chinach, a w II etapie przygotować prezentację multimedialną na temat: Moje fascynacje Chinami. Obie wzięły udział w konkursie ponieważ chcą promować Chiny oraz rozwijać zainteresowania chińską kulturą, historią, geografią oraz językiem.
Konkurs był też okazją do budowanie pozytywnych relacji między Polską i Chinami. Umożliwił również poznanie i zrozumienie różnic kulturowych. Sprzyjała temu samodzielna praca, która łączy wiadomości z różnych przedmiotów szkolnych, korzystanie z literatury fachowej i przygotowanie prezentacji.
Młodzież miała też okazję zapoznać się z Instytutem Konfucjusza w Opolu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?