Dzwoń do urzędu i pytaj, o co chcesz

sxc.hu
sxc.hu
Kędzierzyńsko-kozielski magistrat uruchomił "Call Center".

Dziura w drodze, spóźniające się autobusy, uciążliwy sąsiad, gołębie paskudzące balkon - są problemy, z którymi często nie wiemy, gdzie się udać. Światowe stolice już kilka lat temu oddały mieszkańcom specjalne numery telefonów, pod którymi mogą oni oni dzwonić, gdy potrzebują pomocy urzędników.

- Brakowało nam jednego spójnego kanału komunikacji z mieszkańcami, miejsca, w którym każdy mógłby uzyskać odpowiedź na pytania, a także zgłaszać problemy, z jakimi się spotyka - informuje prezydent Tomasz Wantuła. - To powszechne sprawy, a często nie wiadomo, do kogo należy się z nimi zwrócić. W związku z tym powstała koncepcja jednego numeru obywatelskiego, pod którym każdy mógłby uzyskać informację, zgłosić incydent, czy też skargę, mając pewność, że zostanie przez nasz urząd wysłuchany - dodaje prezydent.

Telefoniczne Centrum Obsługi Mieszkańca działa od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-12.00. - Przez te dwie godziny można dzwonić pod nr 77 40 50 399 w każdej sprawie obywatelskiej, która nie wymaga interwencji policji ani służb medycznych - zapewniają urzędnicy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska