ECO przeprasza mieszkańców Malinki

fot. ECO
Klienci ECO za czas awarii będą mieli obniżone rachunki.
Klienci ECO za czas awarii będą mieli obniżone rachunki. fot. ECO
- Sieć ciepłownicza będzie wymieniona - pisze w liście rzecznik ECO, Iwona Szczepanik.

W odpowiedzi na komentarze czytelników nto - klientów ECO, dotyczące awarii sieci ciepłowniczej w Opolu, informuję, że sieć ciepłownicza w Opolu na Malince po zakończeniu dostaw ciepła zostanie w całości wymieniona na nowoczesną - preizolowaną.

Pragnę również poinformować, że umowy z naszymi klientami przewidują szczególny sposób rozliczeń w sytuacjach awaryjnych. Zgodnie z nimi, jeśli z winy ECO SA nastąpią przerwy w dostawie ciepła, klienci nie będą płacić opłat stałych (czyli za tzw. gotowość) za dni, w których wystąpiła awaria. Dodatkowo ECO SA zapłaci im bonifikatę w wysokości 60 proc. wartości energii, jaką dostarczylibyśmy w tym czasie.

Jeszcze raz przepraszamy.

Z poważaniem rzecznik ECO
Iwona Szczepanik.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska