W odpowiedzi na komentarze czytelników nto - klientów ECO, dotyczące awarii sieci ciepłowniczej w Opolu, informuję, że sieć ciepłownicza w Opolu na Malince po zakończeniu dostaw ciepła zostanie w całości wymieniona na nowoczesną - preizolowaną.
Pragnę również poinformować, że umowy z naszymi klientami przewidują szczególny sposób rozliczeń w sytuacjach awaryjnych. Zgodnie z nimi, jeśli z winy ECO SA nastąpią przerwy w dostawie ciepła, klienci nie będą płacić opłat stałych (czyli za tzw. gotowość) za dni, w których wystąpiła awaria. Dodatkowo ECO SA zapłaci im bonifikatę w wysokości 60 proc. wartości energii, jaką dostarczylibyśmy w tym czasie.
Jeszcze raz przepraszamy.
Z poważaniem rzecznik ECO
Iwona Szczepanik.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?