ECO przyjazne klientowi

Redakcja
Energetyka Cieplna Opolszczyzny znalazła się w gronie 20 laureatów, na 137 firm uczestniczących w programie certyfikującym.

- Świadczymy usługi na terenie całego kraju, dlatego też opinie klientów są dla nas wyjątkowo cenne - mówi Wiesław Chmielowicz, prezes ECO. - Udział w tym programie to także forma samodoskonalenia dla pracowników obsługi klienta. Badanie przez zewnętrzną firmę pomaga nam odnaleźć istniejące niedoskonałości, które są od razu poprawiane – dodaje.

Dopłaty do cen energii

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie