ECO uznana za "Firmę Przyjazną Klientowi”

Arti
ECO uznana za "Firmę Przyjazną Klientowi”Klienci ECO, zdaniem certyfkujących, bardzo dobrze oceniają kontakt z firmą.
ECO uznana za "Firmę Przyjazną Klientowi”Klienci ECO, zdaniem certyfkujących, bardzo dobrze oceniają kontakt z firmą. archiwum
W poniedziałek przedstawiciele spółki odebrali po raz kolejny odebrali certyfikat uprawniający ECO SA do posługiwania się tytułem "Firmy Przyjaznej Klientowi”.

"Firma Przyjazna Klientowi” to ogólnopolski program badawczo-certyfikacyjny opinii i doświadczeń klientów. Otrzymanie certyfikatu jest potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klientów oraz skuteczności realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem.

- Cały czas chcemy być i jesteśmy organizacją uczącą się, poddajemy się weryfikacjom, aby ktoś z zewnątrz obiektywnie sprawdził skuteczność naszych procedur oraz opinię klientów - przyznaje dyrektor ds. handlowych ECO Tomasz Piętka. - Organizator programu w celu sprawdzenia naszych usług nie tylko kontaktuje się z naszymi klientami w celu zebrania opinii i ocen, ale także udając klienta, sprawdza, jak ten standard obsługi wygląda na co dzień.

- W tym roku dowiedzieliśmy się m.in., że klienci bardzo dobrze oceniają kontakt z firmą, pracownikami - profesjonalizm, terminowość, uprzejmość, uzyskaliśmy także wiele innych cennych informacji. pozytywnych, ale i takich wymagających przeanalizowania i wyciągnięcia wniosków - dodaje Tomasz Piętka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska