5 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Strategia marketingowa kompanii EMI zakładała dotarcie z...

Edyta Górniak kończy 40 lat


Strategia marketingowa kompanii EMI zakładała dotarcie z albumem "Edyta Górniak" do fanów Celine Dion. Do promocji Edyty Górniak na światowym rynku wybrano bezbarwną melodię "When You Come Back To Me", która w żaden sposób nie reprezentowała energii głosu i osobowości wokalistki. "To była piosenka dla nikogo" - podsumował prezenter radiowy Marek Niedźwiecki. Premiera płyty Edyty Górniak w listopadzie 1997 r. zbiegła się z wydaniem najsłynniejszej płyty Celine Dion "Let's Talk About Love". Okazało się, że słuchacze nie potrzebują "drugiej Celine". Dwa najważniejsze rynki fonograficzne - USA i Wielka Brytania - nie były zainteresowane Edytą. "Dla Amerykanów Edyta była zbyt europejska. Anglicy z kolei zupełnie nie mieli na nią pomysłu" - powiedział PAP Life producent Chris Neil. Albumowi nie pomógł też fakt, że kilka kompozycji, które oryginalnie powstały z myślą o Edycie nagrali inni wykonawcy, m.in. Martine McCutcheon i Robert Miles. "Opóźniająca się premiera albumu Edyty spowodowała, że autorzy piosenek udostępnili je innym" - wyjawił Neil. "Nie byliśmy zachwyceni" - wspomina po latach

Zobacz również

Perfekcyjna, złota Zwolińska! Wielki dzień Polek na ME w Lublanie

Perfekcyjna, złota Zwolińska! Wielki dzień Polek na ME w Lublanie

Miejskie atrakcje oblegane. Stara Kopalnia - będzie rekord? Zobaczcie zdjęcia!

Miejskie atrakcje oblegane. Stara Kopalnia - będzie rekord? Zobaczcie zdjęcia!

Polecamy

Arteta uhonorowany prestiżowym odznaczeniem

Arteta uhonorowany prestiżowym odznaczeniem

Interesujesz się Koreą Południową? Ten polski festiwal cię zachwyci

Interesujesz się Koreą Południową? Ten polski festiwal cię zachwyci

Najmniejsze miasta Polski zamieszkuje kilkaset osób. Wśród nich popularny kurort!

Najmniejsze miasta Polski zamieszkuje kilkaset osób. Wśród nich popularny kurort!