- Wszyscy klienci Ergo Hestii z terenów aktualnie zagrożonych powodzią, którzy ubezpieczyli swój majątek, mogą skorzystać z bezpłatnej informacji i wsparcia w organizacji pomocy medycznej, transportowej i kwaterunkowej - czytamy na www firmy.
Mogą oni liczyć na bezpłatne:
* skorzystanie z całodobowej infolinii technicznej i medycznej;
* organizację wizyty lekarza, pielęgniarki;
* organizację dowozu leków;
* organizację transportu mienia, a także zakwaterowania zastępczego i pojazdu zastępczego.
UWAGA! Klient samodzielnie płaci za usługę (np. wizytę lekarską czy koszt wynajmu lokalu zastępczego), natomiast nie ponosi kosztu ani wysiłku samodzielnego poszukiwania i umawiania usługodawców.
Akcja trwa miesiąc i obejmuje też mieszkańcó woj. opolskiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?