E.Wedel to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek w Polsce

(dora)
Gość opolskiego spotkania sam ma dzieci w wieku szkolnym i pozwala im jeść czekoladę. Jak mówi - ludzie ją kochają. (fot. Sławomir Mielnik)
Gość opolskiego spotkania sam ma dzieci w wieku szkolnym i pozwala im jeść czekoladę. Jak mówi - ludzie ją kochają. (fot. Sławomir Mielnik)
Paweł Szcześniak, dyrektor zarządzający firmy E.Wedel, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, zasiadł w Opolu na „Kanapie Forbesa”.

Choć wedlowska czekolada ma blisko 160 lat i od tamtego czasu wiele się zmieniło, nadal podbija serca Polaków. Jak opowiadał, siedząc na „Kanapie Forbesa”, Paweł Szcześniak, dyrektor zarządzający E.Wedel to dlatego, że stare, dobre wzorce się sprawdzają i warto po nie sięgać.

Zobacz: Opole zorganizuje I Ogólnopolski Kongres Branży Spożywczej

Dziś firma, która swój pierwszy sklep otworzyła w 1851 roku w Warszawie, jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, jednej z najbardziej znanych światowych firm z branży słodyczy, która działa na rynku azjatyckim. E.Wedel i Polska jest dla zagranicznego giganta przyczółkiem na rynek europejski.

Przypominamy: transakcja ta była rezultatem decyzji Komisji Europejskiej o działaniu antymonopolowym.

Paweł Szcześniak powiedział o przejęciu, że to był szczęśliwy traf. Japońska firma rozumie bowiem specyfikę branży i daje polskiej firmie wiele cennych rad. Co więcej, LOTTE zapewnia rozwój i pozwala działać samodzielnie.

E.Wedel to dziś jedna z najbardziej rozpoznawanych marek w Polsce i ma na swoim koncie wiele nagród. Jakie są jej plany na przyszłość? Zarząd chce uczynić E.Wedel marką jeszcze bliższą sercu Polaków i nowoczesną, choć z tradycjami.

Zdaniem dyrektora dziś produkcja jest jednak między młotem i kowadłem. Z jednej strony trzeba patrzeć na wzrost cen m.in. energii i surowców, a z drugiej - na konsumentów, którzy stają się coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i wyczuleni na każdą wydaną złotówkę.

Zobacz: Międzynarodowe Forum Gospodarcze w Oleśnie

O trend „zdrowej żywności”, który choć dopiero kiełkuje w Polsce, ale może z czasem uderzyć w firmę zajmującą się produkcją czekoladowych smakołyków, E.Wedel się nie martwi. Kwintesencją produkcji czekolady jest bowiem bardzo przyjazny produkt - ludzie ją, kochają. Jak opowiadał, sam ma dzieci w wieku szkolnym, którym także pozwala jeść czekoladę, bo wszystko można, ale z umieram.

Wzrasta sprzedaż "małpek" ale kosztem dużych formatów

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3