E.Wedel to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek w Polsce

(dora)
Gość opolskiego spotkania sam ma dzieci w wieku szkolnym i pozwala im jeść czekoladę. Jak mówi - ludzie ją kochają. (fot. Sławomir Mielnik)
Gość opolskiego spotkania sam ma dzieci w wieku szkolnym i pozwala im jeść czekoladę. Jak mówi - ludzie ją kochają. (fot. Sławomir Mielnik)
Paweł Szcześniak, dyrektor zarządzający firmy E.Wedel, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, zasiadł w Opolu na „Kanapie Forbesa”.

Choć wedlowska czekolada ma blisko 160 lat i od tamtego czasu wiele się zmieniło, nadal podbija serca Polaków. Jak opowiadał, siedząc na „Kanapie Forbesa”, Paweł Szcześniak, dyrektor zarządzający E.Wedel to dlatego, że stare, dobre wzorce się sprawdzają i warto po nie sięgać.

Zobacz: Opole zorganizuje I Ogólnopolski Kongres Branży Spożywczej

Dziś firma, która swój pierwszy sklep otworzyła w 1851 roku w Warszawie, jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, jednej z najbardziej znanych światowych firm z branży słodyczy, która działa na rynku azjatyckim. E.Wedel i Polska jest dla zagranicznego giganta przyczółkiem na rynek europejski.

Przypominamy: transakcja ta była rezultatem decyzji Komisji Europejskiej o działaniu antymonopolowym.

Paweł Szcześniak powiedział o przejęciu, że to był szczęśliwy traf. Japońska firma rozumie bowiem specyfikę branży i daje polskiej firmie wiele cennych rad. Co więcej, LOTTE zapewnia rozwój i pozwala działać samodzielnie.

E.Wedel to dziś jedna z najbardziej rozpoznawanych marek w Polsce i ma na swoim koncie wiele nagród. Jakie są jej plany na przyszłość? Zarząd chce uczynić E.Wedel marką jeszcze bliższą sercu Polaków i nowoczesną, choć z tradycjami.

Zdaniem dyrektora dziś produkcja jest jednak między młotem i kowadłem. Z jednej strony trzeba patrzeć na wzrost cen m.in. energii i surowców, a z drugiej - na konsumentów, którzy stają się coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i wyczuleni na każdą wydaną złotówkę.

Zobacz: Międzynarodowe Forum Gospodarcze w Oleśnie

O trend „zdrowej żywności”, który choć dopiero kiełkuje w Polsce, ale może z czasem uderzyć w firmę zajmującą się produkcją czekoladowych smakołyków, E.Wedel się nie martwi. Kwintesencją produkcji czekolady jest bowiem bardzo przyjazny produkt - ludzie ją, kochają. Jak opowiadał, sam ma dzieci w wieku szkolnym, którym także pozwala jeść czekoladę, bo wszystko można, ale z umieram.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska