Impreza była transmitowana w piątek, sobotę i niedzielę wieczorem (10-12 września). Oglądało ją wprawdzie 800 tys. osób mniej niż w ub.r. (wtedy festiwal odbył się w czerwcu), ale przychody reklamowe Jedynki przekroczyły ubiegłoroczne o 5,7 mln zł.
Festiwalowa widownia telewizyjna była największa pierwszego dnia - 3,1 mln osób.
W sobotę festiwal miał 2,9 mln widzów, a w niedzielę - 2 mln.
Pod względem średniego udziału w rynku Jedynka wyprzedziła inne telewizje w piątek i sobotę, osiągając odpowiednio 34 proc. i 26,2 proc.
W niedzielę liderem był TVN z udziałem 19,6 proc. wobec 18 proc. Jedynki.
Średni udział TVP 1 w rynku w czasie trzydniowej transmisji wyniósł 27,4 proc. - i był większy niż udziały konkurencyjnych stacji (TVN - 18,8 proc., TVP 2 - 13,9 proc., Polsat - 11,5 proc.).
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?