Sondaż, który wyłania najwyżej cenione przez Polaków marki, przeprowadza się przez ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników „Rzeczy o Biznesie” – dodatku do „Rzeczpospolitej”, która jest współorganizatorem konkursu.
Zobacz: Nowa Itaka, Remak Rozruch, Promont z Diamentami Forbesa
- To dla nas najcenniejsze z wyróżnień, które mamy na swoim koncie. Świadczy o tym, że w parze z ilością, czyli nieustannym wzrostem liczby klientów, idzie też jakość - cieszy się Piotr Henicz, wiceprezes zarządu firmy ds. sprzedaży i marketingu.
Gdy inni bankrutują i liczą straty, Itaka notuje wzrosty na każdym polu. W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba klientów ma wzrosnąć z 286 tys. do 365 tys., a obroty z 720 mln złotych do ponad 900 mln.
- Szacujemy też, że nasze zyski będą trzy do czterech razy wyższe niż przed rokiem - stwierdza Piotr Henicz. - Zamiast tych na poziomie 5 milionów w roku ubiegłym, spodziewamy się 15-20 milionów w roku bieżącym.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?