Firma Otto do konkursu Nasze Dobre Opolskie zgłosiła ofertę pracy dla młodych ludzi

fot. Paweł Stauffer
Robotnicy pracujący w firmie Otto.
Robotnicy pracujący w firmie Otto. fot. Paweł Stauffer
Do 2 lutego będziemy prezentować produkty i usługi firmy, które zgłosiły się do konkursu Nasze Dobre Opolskie, organizowanego przez "Nową Trybunę Opolską" po raz pierwszy.

Praca tymczasowa to stosunkowo młoda forma zatrudnienia na naszym rynku. - To idealne rozwiązanie dla ludzi młodych, głównie studentów, którzy cenią sobie elastyczne godziny - przekonuje Mariusz Górniak z Agencji Pracy Tymczasowej Otto Polska.

- Także pracodawcy coraz częściej przekonują się o zaletach tej formy, która sprawdza się zarówno w czasach gospodarczej hossy, jak i w przypadku spowolnienia - dodaje.

W ten sposób w Otto pracuje rocznie ponad 10 000 młodych pracowników w całej Polsce i blisko 5 000 w Holandii.

Najczęściej znajdują oni zajęcie w branży handlowej i logistycznej przy czynnościach, które nie wymagają specjalnych kwalifikacji i przygotowania zawodowego. Dzięki temu szybko adaptują się w nowym miejscu pracy.

Juror

Juror

Stanisław Pakos, powiatowy rzecznik konsumentów w Opolu:
- Opolszczyzna kojarzy mi się z wyjazdami do pracy na Zachód. Więc dobrze byłoby ten wizerunek zmienić. Stąd potrzeba konkursów promujących regionalne firmy i ich produkty czy usługi. Byleby ich nie było zbyt wiele, żeby nie straciły na wartości. Mnie z ostatnio promowanych faktycznie utrwalił się kołacz.

W magazynach firm handlowych i kurierskich młodzi pracownicy uczą się procesów sprzedaży, transportu i gospodarki magazynowej.

Do 2 lutego będziemy prezentować produkty i usługi firmy, które zgłosiły się do konkursu Nasze Dobre Opolskie, organizowanego przez "Nową Trybunę Opolską" po raz pierwszy.

Naszym celem jest wypromowanie produktów i usług tak, żeby kojarzyły się nieodmiennie z naszym regionem, jak kołacz śląski jurorowi Stanisławowi Pakosowi.

Oprócz niego kapitułę konkursową tworzą: Krzysztof Krupa - prezes Pro Media, wydawcy nto, Katarzyna Gawlik - dyrektor marketingu nto, Sabina Gorzkulla-Kotzot z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Grażyna Koryzma z Opolskiej Izby Gospodarczej, Radosław Rybczyński - wicekanclerz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu (wydział w Opolu), Edyta Hanszke - dziennikarka nto.

Informacji o konkursie udziela koordynator projektu - Joanna Balowska, tel. 077 44 32 518.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie