- Flexiform Day to konferencja poświęcona nowoczesnemu prezentowaniu treści w internecie - mówi Radosław Dimitrow, wydawca wideo w "Nowej Trybunie Opolskiej". - Chcemy zachęcić przedsiębiorców, jak ciekawie pokazać produkty swoją ofertę, wykorzystując filmy internetowe.
Na konferencję do Centrum Nauka-Biznes w Opolu przybyło stu przedsiębiorców i specjalistów od marketingu.
- Marketing internetowy jest dziś niezbędny do prowadzenia biznesu, przedsiębiorcy są tego świadomi - mówi Sylwia Kempa, trener Google. - Potrzebują jednak strategii, która pozwoli im rozwinąć biznes w sieci.
Uczestnicy dowiedzieli się m.in. na co zwracać uwagę, jak pozycjonować się w wyszukiwarkach, poznali też tajniki wideomarketingu.
- Teraz będę chciała w inny sposób pokazać tematykę nieruchomości, którą na co dzień się zajmuję. Dzięki filmom internetowym mieszkania na sprzedaż mogą zyskać na atrakcyjności - mówi Anna Mołodecka z firmy Ana Dom w Opolu.
Tomasz Krawczyk, dyrektor rozwoju redakcyjnego Polska Press Grupy zachęcał m.in. do skorzystania z możliwości wideo 360. Przekonywał, że w ten sposób można w bardzo ciekawy sposób pokazać swój biznes.
- Robią to już duże marki, ale też opolski biznes. To nowy sposób dotarcia do klientów - zaznaczał.
Andrzej Gruszka z Mind Progress Group wskazywał, że duże marki przygotowują dziś filmy tylko do Internetu, a nierzadko swoją sprzedaż zawdzięczają tylko sieci.
Konferencję Flexiform Day i warsztaty na temat nowych mediów i biznesowego wykorzystania możliwości, jakie daje internet zorganizowały Nowa Trybuna Opolska i spółka Pro Media.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?