Gdy sprzedawca nie da paragonu

(aga)
Dowód zakupu musimy otrzymać niezależnie od miejsca sprzedaży towaru lub usługi. (fot. sxc)
Dowód zakupu musimy otrzymać niezależnie od miejsca sprzedaży towaru lub usługi. (fot. sxc)
Jeśli nie otrzymałeś paragonu, możesz to zgłosić do urzędu kontroli skarbowej - mówi Agnieszka Derkacz, rzecznik prasowy Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu.

Klientka: - Zrobiłam zakupy w sklepie odzieżowym i nie dostałam ani paragonu, ani faktury. Okazało się, że koszulki są za małe i poszłam je wymienić. Sprzedawca powiedział mi, że bez paragonu nie mogę tego zrobić. Komu i gdzie mogę to zgłosić?

Zobacz: Opole. Urząd Kontroli Skarbowej rusza do walki z „szarą strefą” na wakacjach

- Dowód zakupu musimy otrzymać niezależnie od miejsca sprzedaży towaru lub usługi. Dotyczy to zatem nie tylko zakupów na bazarze, stoisku z pamiątkami czy w internecie.

Zobacz: Weź paragon. W ramach akcji - konkurs dla dzieci

Jeżeli klient nie otrzymał paragonu od sprzedawcy, może zgłosić ten fakt do urzędu kontroli skarbowej (telefonicznie 77 401-78-09, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected], osobiście lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.uksopole.pl).

Natomiast w przypadku problemów z zakupami czy odrzuconą reklamacją możemy liczyć na bezpłatną pomoc miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.

Poradę prawną można również uzyskać, dzwoniąc pod darmowy numer infolinii konsumenckiej 800 007 707.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska