Golf - sport dla każdego

Ilona Rodzeń
Gold nie jest jeszcze popularnym sportem w Polsce. (fot. sxc)
Gold nie jest jeszcze popularnym sportem w Polsce. (fot. sxc)
Rozpowszechnienie wiedzy o golfie i zachęcenie do jego uprawiania potencjalnych graczy - to cel kolejnej edycji ogólnopolskiej kampanii PlayGolf, którą wspólnie organizują Grupa G24, Polski Związek

Golfa oraz PGA Polska.

Golf – przez wielu postrzegany jako sport elitarny i przez to mało popularny, ma w Polsce duże możliwości rozwoju.

Zobacz: Opolskie gminy inwestują w sport i turystykę

Dzieje się tak przede wszystkim ze względu na dużą ilość pól golfowych i ich dogodną lokalizację a terenie całego kraju.

Ponadto coraz większą popularność zdobywają powstające nawet w centach dużych miast np. strzelnice golfowe. Według szacunków, w golfa gra już ponad 10 tysięcy Polaków.

Kampania PlayGolf ma przekonać, że nie jest to kosztowny sport.

Zobacz: Za futbolem kryje się gruba kasa

- Golf może już konkurować cenowo z innymi dyscyplinami sportu. Pełny, 10-cio godziny kurs z profesjonalnym trenerem, kijami i piłeczkami, to wydatek rzędu ok. 400 zł. – mówi Jacek Gulmantowicz, Prezes Zarządu Grupy G24. - Zagrać może dziś praktycznie każdy, bez względu na wiek, płeć i miejsce zamieszkania.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska