Google wygryzło Apple i zostało najdroższą marką świata

x-news/CNN Newsource

Wideo

Zobacz galerię (0 zdjęć)
Google przegoniło Apple pod względem wartości marki - wynika z badania MillwardBrown. Wartość brandu wzrosła w ciągu ostatniego roku o 40 proc., według nowojorskich badaczy wynosi obecnie 159 mld dolarów i jest najwyższa na świecie.

Z kolei wartość Apple, który przez trzy ostatnie lata był najwyżej wycenianą marką na świecie, spadła od ostatniego raportu o 1/5 i wynosi 148 mld dolarów.

Jak pisze MillwardBrown, firma z Cupertino przestała być utożsamiana z przełomowymi rozwiązaniami technologicznymi. To miejsce zajęło Google z projektami w stylu Google Glass, samoprowadzących się samochodów czy Loons oraz wciąż rosnącą popularnością Androida.

W pierwszej piątce najdroższych marek wymienionych w raporcie BrandZ znajdują się jeszcze IBM, Microsoft i McDonald's.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie