Tucson powstał z dużym udziałem europejskich stylistów - aby podobać się kierowcom z naszego kontynentu. Dolna część samochodu wygląda bardzo masywnie dzięki plastikowym nakładkom na błotniki i drzwi, które chronią lakier przed uszkodzeniami.
Pochylona tylna szyba oraz dwie końcówki układu wydechowego nadają dynamiki sylwetce. Auto powstało na płycie podłogowej elantry i z zewnątrz wygląda jak mniejszy brat modelu Santa Fe.
Wysokie zawieszenie zapewnia nam bardzo dobrą widoczność. Ponieważ auto nie jest ogromne, można nim spokojnie zapuszczać się do miasta bez obawy, że nie zmieścimy się na parkingu. W razie potrzeby wdrapiemy się nawet na bardzo wysoki krawężnik bez obawy, że zahaczymy o niego podwoziem czy zderzakiem.
O ile po drogach utwardzonych tucsonem jedzie się pewnie, to nie można go polecać do jazdy w trudnym terenie. Można po prostu ugrzęznąć, a wydobyciu się z tarapatów może nie pomóc dołączany napęd na cztery koła (choć w zimie jest on niezwykle pomocny).
Na koniec o cenach, które są jedną z większych zalet modelu. Można go już mieć za 62 400 zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?