Hyundai i30 Blue wyposażony w system ISG (Idle Stop and Go) i benzynowy silnik Gamma o pojemności 1,6 ma zużycie paliwa w cyklu mieszanym o 7% mniejsze niż standardowa wersja i30. Dodatkowo system ISG pozwala na redukcję emisji CO2 ze 152g/km do 142 g/km.
nto.pl: Hyundai i10 - najmniejszy model koncernu
Technologia ISG sprawdza się idealnie we wzmożonym ruchu miejskim, gdzie istnieje nieustanna potrzeba ruszania i zatrzymywania się. System automatycznie wyłącza silnik, kiedy samochód całkowicie się zatrzyma (skrzynia biegów na luzie), a uruchamia go ponownie natychmiast, jak tylko kierowca naciśnie pedał sprzęgła.
nto.pl: Hyundai I30 - test nowego kombi
Pierwsze egzemplarze i30 Blue pojawią się w sprzedaży na wybranych rynkach europejskich w maju. Klienci będą mieli do wyboru dwa silniki benzynowe 1.4 i 1.6, zarówno w wersji hatchback, jak i kombi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?