Do połowy drugiego seta akademicy z Opola pewnie radzili sobie w meczu z Volleyem. Nasz zespół zdecydowanie lepiej przyjmował (61 % do 32 %) i choć miał kłopoty w ataku, to pierwszą partię miał pod kontrolą. W drugiej prowadził jeszcze 16:12, ale rywal doprowadził do remisu.
- Sędziowie w mojej ocenie podjęli dwie kontrowersyjne decyzje i nie wiem czy to, czy coś innego, ale w tym momencie nie wiedzieć czemu nagle stanęliśmy, przestaliśmy grać i walczyć - relacjonuje trener Zbigniew Rektor. - Rybniczanie odskoczyli na trzy punkty, my się całkowicie posypaliśmy i było dla nas po meczu.
Kolejną odsłonę akademicy oddali przeciwnikom i tylko na moment “ocknęli się" w czwartej. Przegrywali co prawda 10:14, ale doprowadzili do remisu, po czym stracili jednak trzy punkty z rzędu i nic więcej nie zdołali zrobić, gdyż popełniali masę błędów własnych.
AZS Politechnika Opole -Volley Rybnik 1:3 (21, -20, -15, -19)
AZS: Kowalczyk, Gibek, Swodczyk, Frąc, Pizuński, Raca, Łucki (libero) - Kowalewski, Jarzębowicz, Fijałek, Judycki. Trener Zbigniew Rektor.
W drugim meczu z rzędu z zespołem także będącym w dolnej części tabeli zawodnicy z Głuchołaz nie zdobyli choćby punktu. Co więcej nie udało się podopiecznym grającego trenera Arkadiusza Olejniczaka ugrać nawet seta. Po porażce z rezerwami ekstraklasowego Jastrzębia, nasi siatkarze nie sprostali Winnerowi Czechowice-Dziedzice.
- To nie był zły występ naszej drużyny - mówił kierownik zespołu Juve Krzysztof Wojnarowski. - Na pewno dużo lepszy niż z ekipą z Jastrzębia. O przegranej zadecydowały niuanse w poszczególnych setach. Dlatego porażka boli bardzo mocno.
Winner Czechowice-Dziedzice - Juve Głuchołazy 3:0(23, 21, 28)
Juve: Biniek, Wróbel, Jamrozowicz, Nowak, Olejniczak, Matyszczak, Mazur (libero) - Nalborski. Trener Arkadiusz Olejniczak.
W tej kolejce pauzował UKS Strzelce Opolskie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?