Wówczas do Opola, na czas jarmarku franciszkańskiego, przyjedzie specjalny Infobus.
To sprawdzona przez Czechów forma promocji.
Letnia kampania informacyjna cieszyła sie wielkim zainteresowaniem. Wtedy, w ciągu 26 dni InfoBUS odwiedziło ponad 7 700 osób . O wyjątkowości tego projektu - z marketingowego punktu widzenia - świadczy również fakt, że od 2007 roku, kiedy InfoBUS po raz pierwszy wyjechał na ulice, przyciągnął uwagę ponad 30 000 osób w przeciągu 96 dni prezentacji województwa ołomunieckiego.
Więcej informacji na www.infobus-ok.cz
edh
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?