Innowacja w tworzeniu materiałów firmowych?

materiał partnera
Kilka sekund. Właśnie tyle masz czasu, żeby zdobyć lub stracić uwagę klienta. Jeśli nie chcesz marnować tej szansy, zadbaj o idealne pierwsze wrażenie. Każda firma może się wyróżnić ciekawymi materiałami firmowymi – jak robić to dobrze?

Chcesz rozruszać swój biznes?

Chyba już nikogo nie trzeba przekonywać, że skuteczna reklama to najlepszy rozrusznik biznesu. Odpowiednio wykonane materiały to klucz do serc i portfeli klientów. To właśnie one przedstawią Ciebie i Twoją firmę – jeszcze zanim zrobisz to osobiście.

Jeśli nie chcesz już na starcie stracić tej szansy, po prostu – wyróżnij się na tle konkurencji. A ta – w naszym regionie ma się naprawdę nieźle. Potwierdzają to dane z raportu o stanie przedsiębiorczości w Opolu. Możemy się pochwalić ogromnym spadkiem stopy bezrobocia – w 2006 było to 8,5%, a obecnie jest to jedynie 5,1%.

Nadal wzrasta też liczba podmiotów gospodarczych, a wraz z nimi rośnie optymizm wśród lokalnych przedsiębiorców. Zgodnie z ubiegłorocznym raportem Pekao o sytuacji mikro i małych firm – nastroje przedsiębiorców z Opolszczyzny są najlepsze od kilku lat. A ogólny wskaźnik koniunktury w naszym województwie nadal rośnie.

Jak tworzyć skuteczne materiały firmowe?

Nie tylko powinny być one podszyte strategią, ale też nastawione na konkretny cel. Pokaż swój biznes z najlepszej strony i pamiętaj, że kreatywność powinna iść w parze z jakością wykonania. Warto stworzyć spójne wytyczne dotyczące kolorystyki, logo, czcionki i stylistyki wszystkich materiałów firmowych. Opłaca się skorzystać z pomocy doświadczonego projektanta lub agencji reklamowej.

Pojawia się tylko pytanie: czy to zawsze musi być takie drogie? Całe szczęście już nie. Wreszcie w Polsce pojawiło się naprawdę opłacalne wyjście – ale o tym za chwilę.

Innowacyjne rozwiązanie – projekt, druk i inspiracja w jednym miejscu

Projekt, pomysł i jakość wykonania materiałów reklamowych to podstawa sukcesu. Błąd popełniony na tym etapie może Cię bardzo wiele kosztować w przyszłości. Ich wykonanie możesz zlecić agencji – albo skorzystać rozwiązania „szytego na miarę”.
Dobra wiadomość jest taka, że wreszcie można robić to taniej, lepiej – i na własnych zasadach. O czym mowa? O platformie, na której w jednym miejscu znajdziesz wszystko, co jest potrzebne do wykonania wyjątkowych wydruków. I to bez wychodzenia zza biurka.

Nowy sposób na materiały dla firmy – czyli platforma Colour.me

Platforma Colour.me to kompleksowe rozwiązanie, umożliwiające wygodne tworzenie materiałów reklamowych. W jednym miejscu możesz zaprojektować, zamówić i wydrukować pakiet materiałów firmowych. Decydując się na wydruki, masz też pewność, co do ich jakości. Wszystkie materiały są drukowane w jednej z najlepszych drukarni w kraju i to z 15% rabatem oraz darmową dostawą.

Drukuj swój projekt, a jeśli nie masz pomysłu – korzystaj z wielu autorskich i darmowych inspiracji oraz szablonów.
Jeśli potrzebujesz dedykowanych i spójnych projektów – do współpracy możesz zaprosić utalentowanych projektantów. Opłaca się skorzystać z dostępnej na stronie bazy grafików. Tutaj obok zakresu ich umiejętności, poznasz też próbki ich prac. To Ty wybierasz projektanta – a warunki i zakres współpracy ustalacie między sobą. Jeśli już udało Ci się wybrać ulubionego projektanta, zastanówmy się, w jakie materiały warto inwestować?

Wizytówki i materiały firmowe – pakiet na start

Wizytówki – te idealne mieszczą się w dłoni i zapadają w pamięć. Bezpiecznym rozwiązaniem jest wybór klasycznego formatu – z ciekawym projektem i niezbędnymi danymi. Warto też rozważyć uszlachetnienie: lakier lub folia (np. efektowna i miła w dotyku jest folia soft touch). Coraz chętniej wybierane są też grubsze wizytówki multiLoft – czyli 3 warstwy z kolorowym środkiem. Opłaca się też inwestować w specjalnie zaprojektowany papier firmowy. Dzięki niemu firmowa korespondencja będzie prezentować się estetycznie, spójnie i profesjonalnie.

Firmowe gadżety reklamowe

Do pakietu materiałów firmowych dobrze jest też dodać teczki, notesy i kalendarze firmowe. Jeśli będą elegancko wykonane, klienci chętnie będą ich używać – dzięki czemu wieść o Twojej firmie szybko pójdzie w świat. To praktyczny nośnik reklamowy, który może zwiększyć rozpoznawalność każdej firmy.

Firmowe materiały świąteczne – darmowe szablony

Co jeszcze? Chcąc utrzymać pozytywne relacje z klientami, warto pamiętać także o szczególnych okazjach. Miłym zwyczajem jest wysyłanie spersonalizowanych kartek lub zaproszeń świątecznych. Takie elementy budzą pozytywne skojarzenia z naszą firmą i są dobrą podstawą do współpracy.

Specjalnie zaprojektowane i darmowe szablony kartek, zaproszeń i podkładek świątecznych – możesz znaleźć w tym miejscu.
Poza kartkami możesz zaproponować klientom i gościom specjalne podkładki na świąteczny stół – z dedykowanymi życzeniami. Drukowane podkładki bardzo chętnie są stosowane w kawiarniach, restauracjach lub podczas imprez i wigilii firmowej.

Ulotki, banery i folie reklamowe

To nadal jedne z najskuteczniejszych materiałów reklamowych. Oczywiście pod warunkiem, że będą estetyczne, czytelne i i ciekawie zaprojektowane. Tworząc tekst na ulotki, pamiętaj, by stosować język korzyści – lub po prostu postawić na konkretne korzyści (zniżki, kod rabatowy lub bilet wstępu). Plakaty i banery pozwolą wyróżnić się w okolicy – i ułatwić dotarcie do Twojej siedziby. Efektowne i praktyczne są też folie, którymi możemy okleić nie tylko witrynę, ale też np. samochód firmowy.
Po prostu – pokażmy, że jesteśmy – i zróbmy to w dobrym stylu. Dobrze zaprojektowane i wykonane materiały to dobra inwestycja w nasz wizerunek. Dbając o ich jakość – możemy być pewni, że klienci to docenią i chętnie do nas wrócą.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska