Innowacyjny opolski produkt na targach Budma 2011 w Poznaniu

Oprac. Edh
Reprezentanci Śląskiego Klastra Drzewnego podczas Budmy 2011 w Poznaniu.
Reprezentanci Śląskiego Klastra Drzewnego podczas Budmy 2011 w Poznaniu.
Parkiet z drewna termowanego - innowacyjny produkt - prezentował na targach Budma w Poznaniu Śląski Klater Drzewny, który działa na Opolszczyźnie.

Parkiet powstał w efekcie realizowanego przez klaster projektu inwestycyjnego dotyczącego budowy nowoczesnej linii produkcyjnej do termowania drewna.

Projekt ten otrzymał dofinansowanie w ramach poddziałania 1.3.2 Inwestycje w Innowacje Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego.

Współorganizatorem ekspozycji Śląskiego Klastra Drzewnego na BUDMIE 2011 było Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.

W ramach przygotowanego stoiska zaprezentowano produkty firm branży drzewnej skupionych wokół pierwszego sformalizowanego i najprężniej rozwijającego się klastra z terenu województwa opolskiego.

Prezentowano m.in. okna, drzwi, parkiety, asortyment ogrodowy, domy drewniane oraz wyposażenie domów, a wszystko pod jednym szyldem i w ramach jednej wspólnej ekspozycji, wykonanej przez przedsiębiorców – członków Śląskiego Klastra Drzewnego.

Szczególne zainteresowanie wzbudził właśnie wspomniany parkiet.  

Zobacz: galeria zdjęć z Budmy 2011

Opolanie dali się też poznać na poznanskich targach z dobrej strony jako współautorzy sukcesu firmy PFLEIDERER GRAJEWO SA, która otrzymała na Budmie 2011 wyróżnienie za najlepszą spójną koncepcję marketingową stoiska na targach

Jej autorką była Opolanka – Katarzyna Ziemba, zaś podwykonawcą części aranżacji – opolska firma PPUH Ziemba.

OCRG poza wsparciem organizacyjnym klastra podjęło się w trakcie targów aktywnej promocji potencjału eksportowego i inwestycyjnego regionu, a także wspierało delegację SKD w prezentacji idei klastra oraz jego oferty kooperacyjnej.

Według informacji podanych przez organizatorów BUDMY, targi odwiedziło w tym roku ok. 60.000 osób.

Reprezentanci Śląskiego Klastra Drzewnego są zgodni, że impreza była dla nich udanym przedsięwzięciem marketingowym i handlowym – w ciągu kilku dni targów przeprowadzono wiele obiecujących rozmów biznesowych, które rokują znacznym ożywieniem w sprzedaży oferowanych produktów i usług.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska