Jacek Głowacki włączył świąteczną dekorację Brzegu

Roman Baran
Występy na scenie, eskimoska wioska z psimi zaprzęgami, a przede wszystkim iluminacja przyciągnęła na plac Polonii Amerykańskiej tysiące brzeżan.
Występy na scenie, eskimoska wioska z psimi zaprzęgami, a przede wszystkim iluminacja przyciągnęła na plac Polonii Amerykańskiej tysiące brzeżan. Roman Baran
Tytuł Wielkiego Rozświetlacza Brzegu pan Jacek zdobył dzięki zwycięstwu w konkursie organizowanym przez Kraft Foods. Nagrodą były też słodycze i wycieczka do fabryki w Skarbimierzu Osiedlu.

- Pojadę oczywiście z żoną i synem - nigdy nie byliśmy w takiej fabryce słodyczy i bardzo chętnie zobaczymy ją od środka - mówił szczęśliwy zwycięzca, który o konkursie dowiedział się z nto.

Uczestnicy zabawy mieli za zadanie uzasadnić, dlaczego to właśnie im powinna przypaść rola rozświetlacza.

- Napisałem po prostu o ciepłych. radosnych świętach i sprawianiu ludziom radości w tym okresie - mówił Jacek Głowacki.

Zdobywcę głównej nagrody poznaliśmy dziś po południu podczas imprezy organizowanej przez Brzeskie Centrum Kultury.

Występy na scenie, eskimoska wioska z psimi zaprzęgami, a przede wszystkim iluminacja przyciągnęła na plac Polonii Amerykańskiej tysiące brzeżan.

Cała zabawa przebiegała w bardzo słodkiej atmosferze, bo Kraft Foods nie szczędził upominków produkowanych w swoich fabrykach.

Kulminacyjny moment nastąpił około 16.30, kiedy pan Jacek jednym przyciskiem włączył dekorację składającą się z ponad 40 tysięcy diod LED oraz wielkiej, ośmiometrowej choinki.
W konkursie Kraft Foods nagrody - kosze słodyczy i wycieczki do jednej z fabryk w Skarbimierzu Osiedlu otrzymali także:

Paweł Malinowski,
Karolina Żurawska,
Teresa Wajda,
Mariusz Olszowski,
Marta Senftleben,
Janina Wodniok,
Barbara Faluszkiewicz.

Kolejnych 20 osób zdobyło wyróżnienia również nagradzane słodyczami.

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Kto mi pomoże wytłumaczyć ten paradoks: Reklamuje się w Brzegu firma z podbrzeskiej gminy Kraft Food ale w brzeskich sklepach nie ma wyrobów tej firmy, ani czekolady, ani cukierków, ani gumy do żucia. To po co ta reklama?
Owszem są czekolady Milka, kawa Kronung tego koncernu, ale nie pod nazwą Kraft. Jaka jest zatem wartośc marketingowa marki Kraft w Brzegu?

Wartość marketingowa marki Kraft jest porównywalna z siłą nabywczą mieszkańców Brzegu.
B
Brzeżanin

Kto mi pomoże wytłumaczyć ten paradoks: Reklamuje się w Brzegu firma z podbrzeskiej gminy Kraft Food ale w brzeskich sklepach nie ma wyrobów tej firmy, ani czekolady, ani cukierków, ani gumy do żucia. To po co ta reklama?
Owszem są czekolady Milka, kawa Kronung tego koncernu, ale nie pod nazwą Kraft. Jaka jest zatem wartośc marketingowa marki Kraft w Brzegu?

H
Huligan

Jarosławie, co Ty za pierdoły piszesz, gdzsie te upominki, kawa? Rok temu było ok, teraz bida!

G
Gość

Chyba chodziło ci o darmową reklamę !
Tylu ludzi to w Brzegu na pochodach 1 -o majowych nie było ! Od razu widać , że na darmochę się połaszczyli !!!

g
gosc

...W ten oto prosty sposob KraftFood robiacy pokarmowe junki ma darmowego sponsora....

Dodaj ogłoszenie