5 z 15
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to...
fot. Pxhere.com

Jak promować biznes online podczas epidemii koronawirusa?

Promuj swoją markę w sieci

Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to niektóre z nich starają się zarabiać. VOD.pl, Player.pl, Cineman.pl, Ipla czy iTunes odnotowują duże zainteresowanie filmami w streamingu. Specjalne oferty dla słuchaczy przygotowały serwisy muzyczne, np. Tidal. Repozytoria ebooków także ogłosiły duże promocje.

Te wszystkie oferty mogą pomóc utrzymać satysfakcjonujący poziom sprzedaży w czasach epidemii. Podobne działania mogą podjąć mali przedsiębiorcy.

Zobacz również

Reprezentacja Britenet z Lublina piłkarskim mistrzem IT!

Reprezentacja Britenet z Lublina piłkarskim mistrzem IT!

Nowy piłkarz wybrał Widzew, bo klub chce nawiązać do najlepszych lat z przeszłości

Nowy piłkarz wybrał Widzew, bo klub chce nawiązać do najlepszych lat z przeszłości

Polecamy

Co mogłeś pominąć, tworząc budżet na budowę domu? Te koszty często są „ukryte”

Co mogłeś pominąć, tworząc budżet na budowę domu? Te koszty często są „ukryte”

Pierwszy bób w sprzedaży. Ile kosztują strączki na początku sezonu?

Pierwszy bób w sprzedaży. Ile kosztują strączki na początku sezonu?

Liczył się ruch i wspólne spędzanie czasu. Diabetycy maszerowali po zdrowie

Liczył się ruch i wspólne spędzanie czasu. Diabetycy maszerowali po zdrowie