Zanim zdecydujemy się na zakup danego produktu w e-sklepie należy zapoznać się z opiniami i ocenami innych klientów.
Większość sklepów zamieszcza na swoich stronach gotowe formularze do oceny zakupów. Można też dodać komentarz lub wypowiedzieć się na forum danego sklepu.
– Oceny produktów w handlu internetowym pomagają podjąć ostateczną decyzję – kupuję czy nie kupuję. Pomagają również zdobyć stałych klientów – komentuje Aneta Grzyb-Hejduk, ekspert ds. szkoleń w Akademii PARP.
Jak popularny jest e-biznes w Polsce?
Prowadzenie wirtualnej firmy ma wiele zalet.
- Łatwa dostępność,
- mniejsze koszty,
- szybki kontaktz klientem
– E-commerce to bardzo innowacyjna dziedzina handlu. Należy o tym pamiętać i ciągle pracować nad nowymi rozwiązaniami, usprawniającymi pracę wirtualnych sklepów oraz zapewniającymi bezpieczeństwo i łatwość poruszania się po nich klientom – mówi Aneta Grzyb-Hejduk z Akademii PARP.
Dla osób, które chcą prowadzić swój internetowy sklep Akademia PARP przygotowała dwa szkolenia z tego zakresu.
„Marketing internetowy i e-commerce w MŚP” oraz „E-biznes” to szkolenia, które przekażą odpowiednią wiedzę.
Pierwsze z nich wprowadza uczestników w świat wirtualnego handlu. E-przedsiębiorcy znajdą tu wszystkie przydatne informacje.
Drugie szkolenie pokazuje, jak usprawniać i uelastyczniać firmę wykorzystując nowe technologie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?