Pieniądze przeznaczone są na demontaż, transport i unieszkodliwiania materiałów zawierających azbest. Uwaga! Wydatki związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych leżą po stronie właściciela nieruchomości.
Wniosek wraz z załącznikami (druki dostępne w urzędzie gminy oraz na stronie www.komprachcice.pl) należy składać do 14 lutego w biurze podawczym Urzędu Gminy przy ul. Kolejowej 3 w Komprachcicach.
Szczegółowe informacje w tej sprawie można uzyskać w siedzibie urzędu - pokój nr 1 lub pod nr tel. 77 40 31 700 i 77 40 31 712.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?